شناسهٔ خبر: 63197157 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هدفگذاری اعزام ۱۵ هزار نفر از استان به مناطق عملیاتی

اعزام اردوهای راهیان نور از استان مرکزی با اعزام سه هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر دبیرستانی از پانزدهم آبان ماه آغاز می‌شود.

صاحب‌خبر -

هدفگذاری اعزام ۱۵ هزار نفر از استان به مناطق عملیاتیبه گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: اعزام اردوهای راهیان نور از استان مرکزی با اعزام سه هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز دختر دبیرستانی از پانزدهم آبان ماه آغاز می‌شود.

سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی» ادامه داد: این افراد در قالب ۱۳ کاروان ۳۰۰ نفری از استان مرکزی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شود.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزان و دانشجویان پسر را از دیگر برنامه‌های سپاه روح الله استان در سال جاری دانست و گفت: هرساله اردوهای راهیان نور تا اواسط بهار برگزار می‌شد که امسال به دلیل فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، این اردوها تا اواسط اسفندماه برگزار می‌شود.
 
سرهنگ گودرزی گفت: هرساله ۱۵ هزار نفر از استان مرکزی به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شدند که در مدت ۲ سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا در استان و کشور تعداد این افراد کاهش یافته‌ بود.
 
وی افزود: با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان در اسفندماه سال جاری، تلاش می‌شود اردوهای راهیان نور به صورت فشرده برگزار شود.
 
 سرهنگ پاسدار «محمد گودرزی»گفت: اردوهای راهیان نور استان امسال به صورت چهار روزه برگزار می‌شود و در روز نخست افراد اعزام شده به این اردوها از یادمان فتح المبین، روز دوم یادمان شهدای هویزه و موزه شلمچه، روز سوم یادمان طلائیه و والفجر هشت و روز چهارم از معراج شهید محمودوند بازدید می‌کنند.
 
سرهنگ گودرزی ادامه داد: برگزاری رزمایش فرهنگی رزمی نیز هر شب برای افراد اعزام شده به اردوهای راهیان نور استان در دستور کار سپاه روح الله استان قرار دارد.
 
وی ادامه داد: هفت هزار نفر از مجموع افرادی که امسال به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند را دانش آموزان و بقیه به اقشار مختلف بسیج و دانشجویان اختصاص یافته‌ است.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: یک راوی، یک معلم دانش‌آموزن و یک روحانی با هر اتوبوس همراه دانش‌آموزان اعزام می‌شود.
 
سرهنگ گودرزی گفت: سهمیه سپاه روح الله استان مرکزی در سال جاری مهارت آموزی به یک‌هزار و ۲۱۵ نفر از کارکنان وظیفه است که تاکنون یک‌هزار و ۵۰ نفر تحت آموزش‌های مهارتی قرار گرفته‌اند.
 

نظر شما