شناسهٔ خبر: 63017574 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس:

زمین ورزشگاه آزادی برای دیدارهای پرسپولیس بهتر باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه ما ورزشگاه خوبی نداریم، در کار تاکتیکی ما اثر منفی می‌گذارد، در هر صورت خیلی دوست داشتیم ورزشگاهی باشد که چمن خوبی داشته باشد، چمن کمی بلند بود اما از آزادی خیلی بهتر بود؛ اما در مجموع فکر کنم زمین ورزشگاه آزادی برای دیدارهای ما بهتر باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، یحیی گل‌محمدی در کنفرانس خبری بعد از بازی پرسپولیس و پیکان که در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شد، گفت: این هفته بازی راحتی نبود، نیمه اول را خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم اما در ادامه پیکان بهتر بازی کرد و چندین موقعیت گل داشت و می‌توانست نیمه اول را برابر از زمین خارج شوند، تیم باکیفیت و شایسته‌ای است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: پیکان نیمه دوم را هم خوب شروع کرد؛ اما پس از تساوی، اسیر تجربه و عملکرد خوب بازیکنان ما شد، پس از دریافت گل توانستیم تسلط خوبی روی بازی داشته باشیم و حوصله خوبی برای حمله کردن به خرج دادیم، حریف هم روی فشار حملات ما دچار اشتباه شد و همین فشار سبب شد به پنالتی و گل سوم هم برسیم.

وی با اشاره به حضور بازیکنان این تیم در تیم ملی و اتفاقی که ۴۸ ساعت قبل از بازی برای بازیکن تیم رخ داد، بیان کرد: شوک بدی برای همه ما بود و شاید خیلی‌ها هنوز باور نداریم این اتفاق برایشان افتاده، اما از طرف فدراسیون حتی یک دلجویی و عذرخواهی کوچک ندیدیم، چون این بازیکنان برای تیم ملی کشور بازی کردند و این اتفاق افتاده اما ساده از این قضیه گذشتند.

این مربی ورزشی اضافه کرد:‌ امروز میلاد سورگی ۹۰ دقیقه بازی کرد، موضوع مشخص این است که وظایف همه بازیکنان در زمین معلوم است، قالبی در تیم ما تعریف شده و هرکس وارد این قالب کاری می‌شود می‌داند که باید چه‌کار کند.

گل‌محمدی عنوان کرد: بازی سختی برای جوانان ما بود و امیدوار هستیم به جز دو نفر سایر بازیکنان مصدوم نیز به زودی برسند، شرایط سخت است اما همه یک تیم هستیم و یک هدف داریم، برای رسیدن به این هدف باید بجنگیم و تلاش کنیم کاری است که می‌توانیم انجام دهیم، اما امیدوارم به این تیم اهمیت داده شود.

درباره جدایی از پرسپولیس هنوز صحبت خاصی نشده است

وی درباره حواشی اخیر و احتمال جدایی‌اش از پرسپولیس گفت:‌ بیشتر دوست دارم درباره مسائل فنی صحبت کنم اما به هر حال هنوز صحبت خاصی با باشگاه نداشتم؛ البته تغییری را هم در این مدت ندیدم، ما یک تیم کامل هستیم و متشکل از ۲۶ بازیکن باید برای هدفمان بجنگیم و برای شادی دل هوادارانمان، خیلی از مشکلات با این رویکرد و تفکری که در وجودشان است قابل حل شدن است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: این ارتباط خوب بین بازیکنان و هواداران باعث می‌شود خیلی از مشکلات را حل کنیم، همه بازیکنان ما تمام وجودشان را می‌گذارند و این شاخصه پرسپولیس است.

وی درباره میزبانی شهر قزوین و وضعیت چمن ورزشگاه سردار آزادگان عنوان کرد: جادارد برای زمین بازی کمی رسیدگی بیشتری شود؛ البته از همه مسئولان این شهر تشکر می‌کنم، من یکی از همکارانم را به اینجا فرستادم و بعد از تایید او به قزوین آمدیم، زمین مورد تایید ما بود.

وی درباره استفاده از مهاجمان تیمش در خط حمله گفت:‌ بازی کردن اعضا به آمادگی بازیکنان و شرایط مسابقه بستگی دارد، امروز شهاب بازی خوبی انجام داد و به نظرم در ادامه روی روند گلزنی‌اش تاثیر مثبتی دارد، بازیکنان دیگر هم امروز خیلی زحمت کشیدند که شهاب بتواند گل بزند.

انتظار داریم در مقابل تیم به تعهدات عمل شود

این مربی ورزشی درباره کورس قهرمانی در صدر جدول و رقابت با سپاهان و استقلال و افق پیش رو بیان کرد: ما یک تیم هستیم، تیم فقط بازیکنان و مربیان نیستند، همه باید از هیأت مدیره و عوامل دست‌اندرکار تلاش کنند و به حرف‌ها و وعده‌ها هم عمل شود، نه اینکه من از اعتبارم بگذارم، قهر کنم، آشتی کنم تا به خودشان بیاید، البته اگر لازم باشد برای تیم باز هم از اعتبار خودم می‌گذارم.

وی اظهار کرد: اعتبار زیادی نداریم و کسی خارج از قرارداد خود چیزی نخواسته، برخی ویژگی‌ها به خاطر قهرمانی که به دست آوردند فعال شده، چیزی نبود که مانند بعضی تیم‌ها حق مسکن، راننده و گزینه‌هایی که ربطی به قهرمانی ندارد را در نظر می‌گیرند.

گل‌محمدی تاکید کرد: ما برای شادی دل مردم زحمت می‌کشیم و انتظار داریم تعهدات انجام شود، همه مشکل دارند و در وضعیتی که وجود دارد باید مشکلاتشان برطرف شود که ذهنشان هم آرام می‌شود، باید کنار هم باشیم، اگر قرار باشد این اتفاقات بیفتد کار سخت می‌شود.

باید به تیمی مثل سپاهان برای قهرمانی آسیا کمک شود

وی عنوان کرد: کار درست را سپاهان می‌کند که بازیکنان باکیفیت را هزینه می‌کند و می‌گیرد، این یک کار حرفه‌ای بوده و غیرقانونی نیست، پول و امکان جذب بازیکن دارند و به نظرم حتی باید به این تیم برای جذب بازیکنان بهتر کمک شود تا بتوانند قهرمان آسیا شوند.

این مربی ورزشی ادامه داد: تیمی که امکان هزینه دارد باید بتواند تیم بهتری ببندد، منابع مالی دارند اما با قوانین دست و پاگیری که گریبان‌گیر باشگاه‌ها شده و باشگاه‌ها را تضعیف کرده، دستشان را بسته، تیمی که امکان جذب بازیکن دارد، باید بتواند داشته باشد.

وی اظهار کرد: امکان گرفتن فوروارد خیلی سخت است، اما به خاطر مشکلاتی که داشتیم نتوانستیم عیسی را حفظ کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس عصر پنجشنبه در هفته ششم رقابت های لیگ برتر کشور در قزوین موفق شد پیکان تهران را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و به صدر جدول این رقابت‌ها بازگردد.

نظر شما