شناسهٔ خبر: 67309091 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در ارتباط ویدئو کنفرانسی با سرپرست ریاست جمهوری

۲۲ طرح بهداشتی و درمانی کرمان بهره‌برداری شد

کرمان- ایرنا- همزمان با سراسر کشور، ۲۲ طرح عمرانی در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمان روز شنبه از طریق ویدیو کنفرانس و با دستور دکتر مخبر سرپرست ریاست جمهوری در ستاد مرکزی وزارت بهداشت افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا در مجموع این تعداد طرح در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان با زیربنای ۴۶ هزار و ۴۰۰ مترمربع و با اعتبار یک همت احداث شده است.

مراسم افتتاح این طرح‌ها در محل خوابگاه دخترانه ریحانه و با حضور نماینده ولی فقیه در استان کرمان و دیگر مسئولان ملی و استانی همراه بود.

معاون دانشجویی فرهنگی وزیر بهداشت در مراسم افتتاح ویدئو کنفرانسی این طرح‌ها توضیح داد: این پروژه ها شامل ۹ طرح بهداشتی در شهرستان های اُرزوئیه، بردسیر و رابُر، ۲ آموزشگاه بهروزی، ۲ طرح آموزشی، هفت پروژه درمانی شامل کلینیک های تخصصی و مرکز رادیوتراپی، یک طرح تحقیقاتی و سه طرح دانشجویی رفاهی است.

عباس شیر اوژن ادامه داد: یکی از مهمترین طرح‌هایی که امروز افتتاح شد خوابگاه ۶۰۰ نفر دانشجویی دخترانه با زیربنای هفت هزار و ۵۰۰ متر مربع و اعتبار افزون بر یکهزار و ۸۰۰ میلیارد ریال است که این طرح در ابتدای روی کارآمدن دولت سیزدهم ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و اکنون به ۱۰۰ درصد رسیده است.

وی افزود: این پروژه خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بسیار مهم است زیرا ۴۳ درصد تخت‌های خوابگاهی دانشجویی این دانشگاه استیجاری و به صورت پراکنده در سطح شهر بوده است.

امروز به طور همزمان ۶۷۸ طرح در حوزه سلامت کشور در قالب پویش یادگار ابراهیم به بهره برداری رسید.

نظر شما