شناسهٔ خبر: 67316918 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

از طریق ویدئو کنفرانس و با دستور سرپرست ریاست جمهوری در ستاد مرکزی وزارت بهداشت انجام شد؛

هفت طرح عمرانی، آموزشی، رفاهی و وزرشی، درمانی در مجموعه پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان افتتاح شد

هفت طرح عمرانی، آموزشی، رفاهی و وزرشی، درمانی در مجموعه پردیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان امروز با حضور معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا کرمان، در مجموع این تعداد طرح در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان با زیربنای ۴۶هزار و ۴۰۰ مترمربع و با اعتبار هزار میلیارد تومان(یک همت) احداث شده است.

مراسم افتتاح این طرح ها در محل خوابگاه دخترانه ریحانه و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان، دکتر عباس شیراوژن معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی کرمان برگزار شد.

معاون دانشجویی فرهنگی وزیر بهداشت در مراسم افتتاح ویدئو کنفرانسی این طرح ها گفت: امروز ۲۲طرح آموزشی، درمان و بهداشتی در ملک شهید سلیمانی به بهره برداری می رسد که شامل ۹ پروژه بهداشتی در شهرستان های ارزوئیه، بردسیر و رابر دو آموزشگاه بهورزی ، دو طرح آموزشی، 7 پروژه درمانی شامل اورژانس شهرستان راور ‌،کلینیک های تخصصی و مرکز رادیوتراپی، یک طرح تحقیقاتی و سه طرح دانشجویی رفاهی افتتاح می شود.

وی ادامه داد: یکی از مهمترین طرح هایی که امروز افتتاح شده است خوابگاه 600 نفر دانشجویی دخترانه با زیربنای هفت هزار و 500 متر مربع و اعتبار 187 میلیارد تومان است که این طرح در ابتدای روی کارآمدن دولت سیزدهم 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشت و اکنون به 100 درصد رسیده است.

به گفته وی این پروژه خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بسیار مهم است زیرا 43 درصد تخت‌های خوابگاهی دانشجویی این دانشگاه استیجاری و به صورت پراکنده در سطح شهر بوده است.

پس از دستور سرپرست ریاست جمهوری مبنی بر افتتاح طرح ها، ساختمان خوابگاه دخترانه ریحانه با حضور معاون فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت به بهره برداری رسید.

امروز ۶۸۷ پروژه بهداشتی، درمانی با زیربنای ۴۰۰ هزار متر مربع در سطح کشور به بهره برداری رسید.

نظر شما