شناسهٔ خبر: 61113879 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان در پی درگذشت حجت الاسلام طاهری

آیت الله احمد مبلغی نماینده مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت عالم وارسته و مجاهد نستوه حجت الاسلام و المسلمین سید شکر الله طاهری را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -
پیام تسلیت نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان در پی درگذشت حجت الاسلام طاهریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان،در متن پیام تسلیت آیت الله مبلغی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی به مناسبت درگذشت حجت الاسلام طاهری آمده است: 
خبر درگذشت عالم عامل حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای سید شکر الله طاهری قدس سره موجب تاثر گردید.
 
 
 او عالمى مخلص و نیک‌اندیش بود، و تواضع ویژگی همیشگی این عالم راحل به شمار می‌آمد. نه تنها میل به فروتنی، بلکه فروتنی به بخشی از واقعیت وجودى او بدل شده بود. به رضایت دیگران اهمیت زیادی می‌داد و از ناراحتی آن‌ها ناراحت می‌شد.
 
 
 وی از دیرباز به عنوان استادى توانا در حوزه مقدسه کمالیه مطرح و مورد احترام بود. او در خانواده، پدری بسیار مهربان و در جامعه سخت کوش، مهربان و مبلغ تعالیم دینى به شمار می‌آمد و در صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری فعال داشت.

شخصیت دوست داشتنی این عالم عامل و خیرخواهی و فروتنى متمایزش باعث شد که جایگاه ویژه‌ای در دل مردم باز کند و در خاطره‌ها ماندگار شود.

مصیبت  در گذشت این عالم گرانمایه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف استان لرستان و به ویژه خانواده  داغدار این عزیز راحل تسلیت عرض می‌کنم و برای روح متواضع او  از خداوند متعال غفران مسئلت می نمایم.

نظر شما