شناسهٔ خبر: 67327659 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران:

قانون‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی معیار و سرلوحه مجریان انتخابات است

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران اشرافیت بر قانون، قانون‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی ملاک و معیار عمل مجریان انتخابات و نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، "نعمت‌الله حاتمی" روز یکشنبه در نشست توجیهی و آموزشی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای این شهرستان، اظهار کرد: قانون فصل الخطاب همه عوامل و دست اندرکاران چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است و نمایندگان فرماندار باید به صورت ویژه و با تسلط بر شرح وظایف حود به این مهم توجه کنند.

وی گفت: نمایندگان فرماندار در درجه اول با رعایت قانون و شرح وظایف، اصل بی طرفی، سلامت، اجرای قانون و حق الناس دانستن رأی مردم در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونمند با مشارکت حداکثری تلاش کنند.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران امانت‌دار بودن، رعایت قانون و مقررات از جمله ویژگی‌های مهم نماینده فرماندار در شعب اخذ رأی عنوان کرد و افزود: نماینده فرماندار از مهم‌ترین ارکان شعبه انتخاباتی است.

قانون‌مداری و رعایت اصل بی‌طرفی معیار و سرلوحه مجریان انتخابات است

حاتمی بر هوشیاری و رعایت اصل بی طرفی از سوی نمایندگان فرماندار و سایر عوامل شعب اخذ رای تاکید کرد.

معاون سیاسی فرماندار ویژه دهلران از استقرار تعداد ۷۸ شعبه اخذ رای در شهرستان دهلران خبر داد و گفت: یک‌هزار و ۵۰۰ نفر کار برگزاری انتخابات در این شهرستان بر عهده دارند.

وی بر پیگیری امورات انتخابات بر اساس برنامه زمانبندی اشاره و خاطرنشان کرد: همه تمهیدات لازم برای مکان استقرار شعب و برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان اندیشیده شده است.

در این نشست توجیهی کاربران فنآوری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان دهلران نیز حضور داشتند.

نظر شما