شناسهٔ خبر: 67403809 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام برای شرکت حداکثری در انتخابات

ایلام - ایرنا - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام در پیامی اقشار مختلف مردم این استان را برای حضور باشکوه در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، متن فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام به این شرح است:

برگزاری انتخابات در کشور بلافاصله پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از افتخارات تاریخ نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود که به تعداد سالهای عمر این نظام یک انتخابات در کشور برگزار شده است و نشان می دهد مردمسالاری دینی و رای و نظر مردم در اداره کشور اهمیت دارد و این ویژگی، جمهوری اسلامی ایران را از دیگر نظام های سیاسی جهان متمایز کرده است.

در وضعیت حساس کنونی که دشمن بیش از هر زمان دیگری با بسیج معاندین و ضد انقلاب و فضای امپراتوری رسانه‌ای در تکاپوی شبهه‌افکنی، سیاه‌نمایی و القای بی‌رغبتی مردم نسبت به انتخابات و نظام است، شرکت هرچه پرشورتر و حداکثری دارای شرایط رأی در انتخابات تضمین کننده امنیت و اقتدار ام‌القرای جهان اسلام است.

حضور و مشارکت حداکثری آحاد مردم شهید پرور استان ایلام همزمان با سراسر کشور، به اذن‌الله بار دیگر خفت و شکست نظام سلطه و در رأس آن شیطان بزرگ آمریکا و رژیم کودک کش و خونخوار صهیونیستی و سایر سرسپردگان منطقه‌ای آن را در پی خواهد داشت.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور، "آیت الله سید ابراهیم رئیسی"، از عموم مردم شریف استان برای حضور باشکوه و دشمن شکن در انتخابات هشتم تیر ماه ١۴٠۳ (چهاردهمین دوره ریاست جمهوری) برای رقم زدن حماسه ای دیگر دعوت می کند.

به گزارش ایرنا، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سطح ۶۳۳ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در استان ایلام همزمان با سراسر کشور در هشتم تیرماه برگزار می‌شود.

نظر شما