شناسهٔ خبر: 67327612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تاکید مسئولان شهریار به نقش رسانه ها در دعوت مردم برای حضور پرشور در انتخابات

شهریار - ایرنا - مسئولان شهرستان شهریار درباره حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفتند: رسانه ها در جهاد تبیین، حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش مهمی ایفا می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج امیر المومنین (ع) شهریار گفت: رسانه ها در جهاد تبیین، حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نقش مهمی ایفا می‌کنند.

سرهنگ الهیاری روز یکشنبه ضمن اشاره به نقش رسانه ها در دعوت و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ، رسانه ها را جهادگران اصلی جهاد تبیین عنوان کرد و خواستار معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی به مردم توسط رسانه‌ها شد.

فرمانده سپاه شهریار با اشاره به اقدامات ستاد انتخابات شهرستان شهریار، سپاه و بسیج را حامی و یاری گر ستاد انتخابات شهرستان شهریار در بحث روشنگری و تبیین حضور حداکثری مردم عنوان و بر موضع بیطرفی و عدم جانبداری سپاه از داوطلبین چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد.

شایان ذکر است در ادامه اصحاب رسانه و خبرنگاران به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در خصوص مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پرداختند.

ازنقش رسانه ها دردعوت ومشارکت حداکثری مردم درانتخابات تابزرگداشت هفته قوه قضاییه در شهریار

دیدار فرماندار شهریار با رئیس دادگستری شهرستان و دادستان عمومی و انقلاب دادسرای شهرستان شهریار

ازنقش رسانه ها دردعوت ومشارکت حداکثری مردم درانتخابات تابزرگداشت هفته قوه قضاییه در شهریار

فرماندار شهرستان شهریار به مناسبت هفته قوه قضائیه با حضور در دادگستری و دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار با مسئولین قضائی شهرستان شهریار دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان و حجت الاسلام و المسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار و اعضای شورای تأمین شهرستان شهریار ضمن گرامیداشت هفتم تیرماه و یاد و خاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان، هفته قوه قضائیه را به رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار تبریک گفتند.

فرماندار شهرستان شهریار ضمن تقدیر از حضور و عملکرد مثبت مجموعه دستگاه قضا در شهرستان شهریار از همکاری و هم افزایی زایی دستگاه قضائی قدردانی نمود.

برگزاری کارگاه آموزشی نه به اعتیاد به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در خانه هلال شهر اندیشه جمعیت هلال احمر شهریار

ازنقش رسانه ها دردعوت ومشارکت حداکثری مردم درانتخابات تابزرگداشت هفته قوه قضاییه در شهریار

حسین عربی رئیس جمعیت هلال احمر شهریار اظهار داشت : به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر کارگاه آموزشی نه به اعتیاد در خانه هلال شهر اندیشه با مباحث پیشگیری از اعتیاد، مهارت نه گفتن به مواد مخدر و آشنایی با مضرات و آسیب های فردی، خانوادگی و اجتماعی اعتیاد به فراگیران آموزش داده شد.

وی افزود: مصرف مواد مخدر در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، ضربه های زیادی به کشور می‌زند و در زمینه اجتماعی مواد مخدر را می توان مادر تمام مشکلات دانست.

همچنین در حاشیه مراسم با هماهنگی انجام شده، چکاپ کامل همراه با تست قند خون و فشار خون از اعضا داوطلب خانه هلال شهر اندیشه بصورت رایگان انجام شد و نمایشگاه پوستر و عکس به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر برگزار گردید.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران قرار دارد.

نظر شما