شناسهٔ خبر: 67157153 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رونمایی از مستند زندگی «سید شکرالله طاهری (ره)» سی خرداد در لرستان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان گفت: مراسم بزرگداشت عالم لرستانی حجت الاسلام و المسلمین سید شکرالله طاهری (ره) سی ام خرداد در خرم آباد برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، یکی از موضوعات مهمی که در دولت سیزدهم بسیار مورد توجه قرار گرفته است گرامی داشت مفاخر؛ بزرگان و چهره‌های شاخص دینی علمی و فرهنگی ومعرفی کامل چهره‌های ماندگار ومذهبی است که لرستان زادگاه بسیاری از این مفاخر و بزرگان است.

سید شکرالله طاهری یکی از برجسته‌ترین چهره‌های دینی استان بود طلبه‌ای مبارز ساده زیست و بسیار جسور که سال گذشته به دیار باقی شتافت.

 روانشاد مدیر کل ارشاد اسلامی لرستان، هدف از برگزاری گرامیداشت این شخصیت والا دینی و معنوی را معرفی زندگینامه این عالم وارسته برای نسل جوان و الگوپذیری آحاد جامعه عنوان کرد و گفت: مراسم بزرگداشت این چهره‌ی بزرگ دینی استان قرار است سی ام خرداد سال جاری در خرم آباد برگزار می شود.

 مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر همکاری دستگاه‌های اجرایی استان برای هرچه بهتر برگزار شدن بزرگداشت این عالم ربانی تأکید کرد و گفت: یک عنوان کتاب مستند از زندگی‌نامه سید شکرالله طاهری نیز آماده است که قرار است در مراسم بزرگداشت این عالم ربانی رونمایی شود.

<div id="video-display-embed-code_11210885"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4258405/11210885?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما