شناسهٔ خبر: 61076828 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت درگذشت حجت الاسلام طاهری

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی رحلت عالم وارسته حجت الاسلام و المسلمین سید شکر الله طاهری را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -
پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت درگذشت حجت الاسلام طاهری به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان ،در متن پیام تسلیت محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به مناسبت درگذشت عالم جلیل القدر، روحانی انقلابی، حجت‌الاسلام و المسلمین سید شکر الله طاهری آمده است. 
 
درگذشت عالم وارسته مبلغ و مدرس پرهیزکار حوزه‌های علمیه لرستان یار دیرین امام و رهبری، حجت الاسلام والمسلمین حاج سید شکرالله طاهری خرم آبادی موجب تاسف و تاثر گردید این روحانی جلیل القدر که پرورش یافته در خانواده‌ای متدین و اهل تقوا بودند در سراسر عمر خویش به فراگیری، ترویج و تبلیغ معارف دینی دروس اخلاق و معرفت و تربیت شیفتگان و طلاب اهتمام مجدانه‌ای داشتند و به عنوان چهره‌ای مبارز در دوران نهضت اسلامی و خدمتگزاری صدیق پس از پیروزی انقلاب در عرصه‌های مختلف نقش موثری ایفا نمودند.

 ضمن عرض تسلیت به روحانیت معزز حوزه‌های علمیه مردم شریف و متدین استان لرستان و بیت مکرم، برای این عالم مهذب که در ایام پرفیض دهه ولایت و امامت به دیدار پروردگار نائل گشتند علو درجات و رضوان الهی و برای دوستداران و بستگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

نظر شما