شناسهٔ خبر: 61075900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت درگذشت حجت الاسلام طاهری

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در پی درگذشت حجت الاسلام سید شکرالله طاهری پیام تسلیتی صادر کرد.

صاحب‌خبر -
پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت درگذشت حجت الاسلام طاهریبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در پی در گذشت روحانی مبارز انقلابی حجت الاسلام و المسلمین سید شکرالله طاهری پیام تسلیتی صادر کرد.
 
در پی درگذشت روحانی مبارز انقلابی حجت الاسلام و المسلمین «سید شکرالله طاهری» پیام تسلیتی صادر کرد.
در متن این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون
درگذشت عالم جلیل القدر، روحانی انقلابی، حجت‌الاسلام و المسلمین حاج «سید شکر الله طاهری» باعث اندوه فراوان گردید.
این روحانی عالِم و مجاهد نستوه، که حسن خلقش در بین مردم لرستان به ویژه شهر خرم آباد، شهره عام و خاص است؛ ساده زیستی و زهد را سر لوحه زندگی پر برکت خویش قرار داده و در طول بیش از نیم‌قرن در حوزه علمیه استان لرستان و مدرسه کمالیه، شاگردان فراوانی را با تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و سیره اهل بیت (ع) آشنا کرد.
 
حجت الاسلام و المسلمین «سید شکرالله طاهری» همزمان با شروع نهضت اسلامی، با تبعیت از امام خمینی (ره) اقدامات انقلابی و تاثیرگزار خود را آغاز کرد و در بصیرت افزایی مردم لرستان نسبت به رژیم طاغوت نقش مهمی داشت که اقدامات انقلابی و سخنرانی‌های کوبنده، تبعید ایشان به سردشتِ استان کردستان و اقلیدِ در استان فارس، را در پی داشت.
 
 پس از پیروزی انقلاب اسلامی همگام با روحانیت مبارز استان ولایتمدار لرستان، لحظه‌ای از دفاع از انقلاب اسلامی غافل نبودند و با حضور خود در بین مردم به ویژه جوانان در نقش هدایتگری خود را ایفا می‌نمود.
 
اینجانب ارتحال این عالم فرهیخته را به محضر حضرت امام عصر (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، حوزه علمیه، جامعه روحانیت استان لرستان، عموم مردم استان لرستان، خانواده معزز ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای روح آن عزیز سفرکرده رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان محترمش صبر و سلامتی مسئلت می‌نمایم.

نظر شما