شناسهٔ خبر: 55094816 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

آماده‌سازی ۴۷۶ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در سمنان

استاندار سمنان گفت: ۴۷۶ هکتار زمین در ۱۹ شهر این استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن آماده شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در نشست با رئیس و اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، برخی معاونان وزرا و معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شاهرود اظهار کرد: رفع موانع پیش روی پروژه‌های این استان و تسریع در روند اجرایی طرح‌ها از طریق حضور مسؤولان کشوری در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: سفر رئیس و تعدادی از اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی به استان سمنان و شهرستان‌های شاهرود و میامی که به دعوت علی‌اصغر خانی، عضو کمیسیون عمران مجلس صورت گرفت، سفر بسیار خوبی بود که از رئیس کمیسیون عمران مجلس دعوت می‌کنم به شهرستان‌های دیگر استان سمنان نیز سفر داشته باشند.

استاندار سمنان افزود: پروژه‌های دو شهرستان شاهرود و میامی مورد بازدید قرار گرفت و در این نشست تصمیم‌گیری لازم در خصوص تسریع در اجرای طرح‌ها و برطرف شدن موانع انجام شد.

هاشمی خاطرنشان کرد: در زمینه اجرای طرح نهضت ملی مسکن، 476 هکتار زمین در 19 شهر حوزه استان سمنان آماده شده است.

وی ادامه داد: 22 هزار متقاضی واجد شرایط دریافت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان سمنان وجود داشته و عملیات اجرایی احداث بالغ‌بر 2 هزار و 500 واحد مسکونی در استان نیز آغاز شده است.

استاندار سمنان تأکید کرد: در زمینه مسکن روستایی نیز یک‌هزار و 300 واحد در این استان در حال ساخت است که 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

هاشمی تصریح کرد: معاونان وزرای راه و شهرسازی، نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سفر به شهرستان‌های شاهرود و میامی، به‌اتفاق مدیران استانی و شهرستانی مربوطه از پروژه‌های شهرستان‌های شاهرود و میامی بازدید کردند و مسائل بررسی شد.

وی گفت: همچنین با حضور در جمع عشایر منطقه روستای ابرسج و میقان، طی دیدار چهره به چهره‌ای که صورت گرفت، مسائل، مشکلات و دغدغه آنها مطرح و تصمیمات لازم در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌ها اتخاذ شد.

انتهای پیام/2568/س/

نظر شما