شناسهٔ خبر: 55460713 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

ساخت مسکن مددجویان؛ در دستور کار دستگاه‌های حمایتی سمنان

استاندار سمنان گفت: بهزیستی و کمیته امداد ثبت‌نام و ساخت مسکن ملی برای جامعه هدف خود را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه شورای مسکن استان سمنان اظهار کرد: همان‌طور که رئیس جمهوری تأکید دارد، نهضت ملی مسکن از اولویت‌های اصلی است.

وی افزود: مقرر شد تا دستگاه‌های خدماتی در زمینه نهضت ملی مسکن در استان سمنان با جدیت ورود کنند که این مهم در حال انجام است.

استاندار سمنان گفت: جلسات شورای مسکن این استان در راستای اجرای هرچه بهتر طرح نهضت ملی مسکن به‌صورت مستمر، کاربردی و عملیاتی و با جدیت دنبال شود.

هاشمی بیان کرد: پیمانکاران طرح نهضت ملی مسکن توجه جدی داشته باشند تا در استفاده از مصالح ساختمانی، از ظرفیت و مصالح تولید استان سمنان بهره‌گیری کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه نهضت ملی مسکن و در راستای تسهیل و پیشبرد امور متقاضیان ازجمله تکمیل ثبت‌نام و اجرای هرچه سریع‌تر پروژه‌ها، اقدامات با جدیت و به‌صورت ویژه پیگیری شود.

استاندار سمنان تصریح کرد: کارگزاران در نهضت ملی مسکن در جلسات به‌صورت مستمر برای مطرح کردن موارد و تسهیل و رفع مسائل حضور یابند.

هاشمی گفت: مجموعه بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) پیگیری، بررسی و رسیدگی به موارد و مباحث برای تکمیل ثبت‌نام و ساخت واحد در قالب نهضت ملی مسکن برای جامعه هدف خود را به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/2568/س/

نظر شما