شناسهٔ خبر: 55002383 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مطیعی: تسهیل امور مسکن ملی برای جوانان در دستور کار باشد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در نهضت ملی مسکن، تسهیل در امور برای جوانان به‌منظور ثبت‌نام و تکمیل آن و خانه‌دار شدن این قشر در دستور کار قرار گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان صبح امروز در دیدار معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان به همراه مدیران کل دفاتر شهری و روستایی استانداری و جمعی از شهرداران، دهیاران و مدیران این حوزه که به مناسبت روز شهرداری و دهیاری در دفتر امام جمعه سمنان انجام شد، اظهار کرد: شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌واقع خدمت‌رسان مستقیم به مردم هستند.

وی اضافه کرد: چگونگی دریافت عوارض و خدمات‌ ارائه‌شده‌ای که حاصل پرداخت این عوارض است، باید به‌صورت کامل برای مردم تفهیم و آگاهی‌بخشی شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بیان کرد: شهرداران و دهیاران باید در تمامی امور امین مردم باشند و نفع شخصی را در کار وارد نکنند.

مطیعی ادامه داد: صرف کمترین زمان و کمترین هزینه و ارائه بهترین خدمت از انتظارات مردم از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در نهضت ملی مسکن تسهیل در امور برای جوانان به‌منظور ثبت‌نام و تکمیل آن و خانه‌دار شدن این قشر در دستور کار قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: گره‌گشایی از کار مردم بهترین خدمت و عبادت است که شهرداران و دهیاران باید به این مهم بیش از پیش توجه داشته باشند.

انتهای پیام/2568/س/

نظر شما