شناسهٔ خبر: 54351684 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

متقاضیان مسکن ملی سریع‌تر نسبت به واریز وجه اقدام کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: متقاضیان طرح جهش تولید مسکن هر چه سریع‌تر نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، محمد حمیدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به ثبت‌نام متقاضیان دریافت زمین جهت طرح جهش تولید مسکن، لازم است هر چه سریع‌تر نسبت به افتتاح حساب و واریز وجه اقدام کنند.

وی افزود: به‌منظور اجرای طرح عمرانی دولت سیزدهم در راستای تولید مسکن برای متقاضیان، تاکنون ۶ هزار واحد زمین با احتساب شهر جدید ایوانکی در استان سمنان تأمین شده است و این استان با هیچ مشکلی از نظر تأمین زمین برای متقاضیان مواجه نیست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: یکی از شروط اختصاص زمین به متقاضیان، افتتاح حساب و واریز وجه است که تاکنون با وجود ثبت‌نام ۴ هزار نفر متقاضی دریافت زمین، تنها یک‌هزار و ۴۰۰ نفر اقدام به افتتاح حساب و واریز وجه کرده‌اند که لازم است در اسرع وقت نسبت به انجام این مهم اقدام کنند.‌

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اضافه کرد: عملیات اجرایی طرح جهش مسکن از سال گذشته در شهرستان شاهرود آغاز شده است و کلنگ‌زنی اجرای این طرح در شهرستان سمنان نیز به‌زودی به انجام خواهد رسید.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

نظر شما