شناسهٔ خبر: 55085275 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار سمنان:

عملیات اجرایی ۲۵۰۰ مسکن ملی استان سمنان آغاز شده است

شاهرود- استاندار سمنان با بیان اینکه عملیات اجرایی مسکن ملی در دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی استان آغاز شده است، گفت: امیدواریم به زودی شاهد تحویل مسکن به مردم باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه چهارشنبه در نشست رسیدگی به مسائل عمرانی استان سمنان با حضور عضو کمیسیون عمرانی مجلس به میزبانی سالن جلسات شرکت زغال سنگ البرز شرقی شاهرود درباره آخرین وضعیت مسکن ملی بیان کرد: در بحث اجرای طرح نهضت ملی مسکن، ۴۷۶ هکتار زمین در ۱۹ شهر حوزه استان سمنان آماده شده است.

وی افزود: ۲۲ هزار متقاضی واجد شرایط دریافت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان وجود داشته و عملیات اجرایی احداث دو هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان نیز آغاز شده است.

استاندار سمنان بیان کرد: در بحث مسکن روستایی نیز شاهد عملیات احداث یک هزار و ۳۰۰ واحد مسکونی هستیم که به صورت میانگین ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

هاشمی بیان کرد: معاونان وزرای راه و شهرسازی، نفت، نیرو، جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سفر به شهرستان‌های شاهرود و میامی، به اتفاق مدیران استانی و شهرستانی مربوطه از پروژه‌های شهرستان‌های شاهرود و میامی بازدید کردند و مسائل بررسی شد.

وی افزود: امروز همچنین با حضور در جمع عشایر منطقه روستای ابرسج و میقان، طی دیدار چهره به چهره‌ای که صورت گرفت، مسائل مشکلات و دغدغه این عزیزان مطرح و تصمیمات لازم در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌ها اتخاذ شد.

نظر شما