شناسهٔ خبر: 55084320 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرای طرح جامع عفاف و حجاب در مازندران

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران گفت: برنامه‌های مرتبط با طرح جامع عفاف و حجاب ازسوی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان پیاده‌سازی شده که همچنان نیز برقرار است و نظارت و ارزیابی‌ها به‌صورت محسوس و نامحسوس از دستگاه‌ها توسط ناظران ستاد در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

 مهرداد محمدی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: مازندران با ۳.۵ میلیون جمعیت در پیک مسافرت با جمعیت ۳برابری مواجه است که باتوجه به این مهم باید تمهیدات لازم برای طرح‌ریزی بستر‌های فرهنگی اندیشیده شود.

وی افزود: احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و نظارت بر رعایت اصل عفاف و حجاب در دستگاه‌ها بر اساس قانون، از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اقدام ستاد امر به معروف و نهی از منکر مازندران است، به همین منظور ستاد در نظر دارد اقدامات قانونی خود را در قالب قرارگاه ۲۱ تیر و از دستگاه‌های اجرایی به‌صورت ویژه آغاز کرده است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان مازندران با اعلام اینکه شاخص‌های عفاف و حجاب تدوین و توسط ستاد به تمامی دستگاه‌های اجرایی سطح استان ابلاغ شده است، تصریح کرد: به تمامی مدیران ابلاغ شده نسبت به رعایت این شاخص‌ها در مجموعه خود اهتمام کامل داشته باشند.

محمدی با بیان اینکه بسیج در بحث ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه باید پیشگام باشد، اضافه کرد: برنامه‌های مرتبط با طرح جامع عفاف و حجاب ازسوی ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان مازندران در ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان پیاده‌سازی شده که همچنان نیز برقرار است و نظارت و ارزیابی‌ها به‌صورت محسوس و نامحسوس از دستگاه‌ها توسط ناظران ستاد در حال انجام است.

وی با بیان اینکه پیگیر اصلاح وضعیت نامطلوب پوشش در جامعه با اجرای طرح جامع عفاف و حجاب هستیم، گفت: براین باور معتقدیم اگر مسوولان اصلاح شوند و به قانون عمل کنند، آحاد جامعه نیز به سمت اصلاح سوق پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ع

نظر شما