شناسهٔ خبر: 55090595 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

غربی‌ها مانند فرعون با رواج بی‌حجابی به دنبال استمرار حکومت خود هستند

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: غربی‌ها هم به مانند فرعون با رواج بی‌حجابی به دنبال منافع و استمرار حکومت خود هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ ستار هدایت خواه در همایش بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد در محل مصلای امام خمینی این شهر با حضور مهمان ویژه الهام چرخنده بازیگر سینما و تلویزیون اظهار کرد: خانم چرخنده، الهام‌بخش حجاب و عفاف در عرصه داخلی و خارجی شده است.

وی گفت: اکنون میدان جنگ و مبارزه شیطان و دشمنان با ما در عرصه فرهنگی و حجاب و عفاف است.

این فعال فرهنگی در ادامه با بیان اینکه دشمنان با رواج بدحجابی و بی حجابی به دنبال توطئه برای بدبختی بشر هستند افزود: فرعون هم با رواج بی‌حجابی زنان به دنبال استمرار حکومت خود بود.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از نقاط قوت مسلمان ها توجه به حجاب زنان است گفت: لذا باید زنان مسلمان و دختران را دعوت به حجاب کرد در حالی که بدخواهان آنها را دعوت به رها کردن از چادر و حجاب می‌کند.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: تمام تلاش دشمن این است که این زره مبارزه و لباس جهاد را در مقابل شیطان از تن زنان بیفکند.

وی با بیان اینکه رفتن به سمت بدحجابی و بی‌حجابی رفتن به سمت شیطان و دور شدن از انسانیت است گفت: در هیچ دوره‌ای از زندگی بشر برهنگی وجود نداشته است و انسانها به طرق مختلف خود را می‌پوشانند اما امروز دنیای غرب انسان را به سمت برهنگی سوق می دهد.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کسانی که زن ها را به بی‌حجابی و بدحجابی سوق می‌دهند دنبال منافع دنیوی خود بوده و زن را ابزار دست خود می‌کنند.

وی در ادامه گفت: بدحجابی امنیت زنان و خانواده ها را سلب کرده و حجاب وسیله‌ای برای امنیت و آزادی هر چه بیشتر از زنان است.

انتهای پیام/

نظر شما