شناسهٔ خبر: 55094799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران؛

رویکرد امربه معروف و نهی از منکر کاهش آسیب های اجتماعی است

محمدی با بیان اینکه رویکرد امربه معروف و نهی از منکر کاهش آسیب های اجتماعی است،گفت: یش از ۳۰دستگاه متولی امر گسترش عفاف و حجاب هستند و باید بین کارکنان دستگاه ها پیاده سازی شود تا رعایت عفاف و حجاب در جامعه دیده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «مهرداد محمدی» امروز(۲۳تیر) در همایش امربه معروف و نهی از منکر«حکمرانی عادلانه، زیست عفیفانه، جهاد تبیین» که در مجتمع اهل بیت(ع) ساری برگزار شد،‌ با بیان اینکه براساس منویات رهبری ماموریت اصلی ستاد احیای امربه معروف و نهی ازمنکر احیای این فریضتین الهی است، اظهار کرد: تمام تلاش این ستاد این که این فریضتین در لایه های جامعه احیا شود.

 

دبیرستاد امربه معروف و نهی از منکر مازندران با بیان اینکه تلاش داریم با استفاده از ظرفیت مردمی این فریضتین احیا شود، گفت: پیاده سازی امربه معروف و نهی ازمنکر در ادارات را با همکاری مردم در دستور کار داریم.

 

وی با بیان اینکه امید است با احیای امربه معروف و نهی ازمنکر در ادرات شاهد ارائه خدمت مومنانه باشیم، افزود: در شرایطی قرار داریم که دولت سیزدهم اقدامات اساسی را شروع کرده که می طلبد با نظم امربه معروف و نهی از منکر به کمک دولت بیاییم.

 

محمدی با بیان اینکه جراحی اقتصادی دولت را شاهدیم و تبعات بسیار زیادی دارد م نیازمند این است در دستگاه های اجرایی ساز و کارهایی ایجاد شود تا مشکلات کمتر به مردم فشار بیاورد، ادامه داد: باید به دولت کمک کنیم تا این اقدامات موثر به نتایج خوبی برسد.

 

وی به اقدامات دولت در بخش مدیریت کرونا اشاره و بیان کرد: این اقدامات دولت در حوزه کرونا باید به سایر بخش ها تسری یابد.

 

محمدی با بیان اینکه رویکرد امربه معروف و نهی از منکر کاهش آسیب های اجتماعی است،گفت: بحث عفاف و حجاب نیز یکی از اولویت هاست وباید با جهاد تبیین به گسترش عفاف و حجاب باشیم.

 

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰دستگاه متولی امر گسترش عفاف و حجاب هستند و باید بین کارکنان دستگاه ها پیاده سازی شود تا رعایت عفاف و حجاب در جامعه دیده شود، افزود: ظرفیت دانشگاه ها، حوزه های علمیه، ادارات و مدارس پای کار بیایند و عفت کلام و رفتار داشته باشند تا جامعه نیز شئونات اسلامی را رعایت کنند.

 

پایان پیام/286

نظر شما