شناسهٔ خبر: 54842953 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مدارس فوتبال مجوزی برای ارتقا بازیکن در سطح باشگاهی و ملی را ندارد

سرپرست معاون ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: مدارس فوتبال استان اردبیل هیچگونه مجوزی برای ارتقا بازیکن در سطح باشگاهی و ملی را ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سرپرست معاون ورزش اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل ظهر امروز در جلسه هماهنگی نظارت و بازرسی از اماکن ورزشی، باشگاه های خصوصی و مدارس رشته های ورزشی به ویژه فوتبال اظهارکرد: نظارت و بازرسی از اماکن ورزشی، باشگاه‌های خصوص و مدارس سطح استان اردبیل طبق قوانین و مقررات و چک لیست‌هایی که تهیه شده است انجام می‌پذیرد.

بیداردل با اشاره به اینکه بالغ بر 80 درصد باشگاه‌های خصوصی درسطح استان اردبیل قوانین و مقررات باشگاه داری را رعایت می‌کنندافزود: از اولویت‌های بازرسی ونظارت وهمچنین تمدید مجوز باشگاه‌های خصوصی در سطح استان اردبیل ارتقا کیفیت مربیان ورزشی در باشگاه‌ها می‌باشدکه انتظار می‌رودکه مربیان باشگاه‌های خصوصی نسبت به ارتقاء مربیان توجه ویژه ای داشته باشند.


وی گفت: باشگاه ورزشی و مدارس فوتبال هیچگونه مجوزی برای ارتقا بازیکن در سطح باشگاهی و ملی را ندارد و این یکی از تخلفات آشکار به حساب می‌آید و با این موضوع برخورد جدی خواهد شد.


سرپرست معاون ورزش اداره کل ورزش وجوانان گفت: تنها مرجع پیشرفت بازیکن و معرفی به باشگاه‌های بالاتر و همچنین حضور در تیم‌های باشگاهی و ملی هیات فوتبال در استان واینکه بازیکن از طریق مسابقات لیگ استانی می تواند ارتقا پیداکند.

بیداردل درپایان به روند نظارت و بازرسی ازباشگاه‌ها و مدارس ورزشی در سطح استان را با رویکرد جدید و خروج از روال سنتی اشاره وتصریح کرد: اولویت نظارت وبازرسی درفصل اوقات فراغت وایام تابستان از مدارس فوتبال می باشد وکیفیت سنجی مدارس فوتبال درتمامی ابعاد اعم از زمین تمرینی، مربیان و مجوز فعالیت انجام خواهدگرفت.

 

انتهای پیام/3727

نظر شما