شناسهٔ خبر: 67257381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فعال اصلاح‌طلب: ترکیب نامزدها مشارکت انتخابات را افزایش می‌دهد

کرمان- ایرنا- دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان گفت: ترکیب و چینش نامزدهای دوره چهاردهم انتخابات ریاست جمهوری نسبت به دوره قبل متفاوت و به گونه ای است که پاسخگوی تمامی افکار عمومی جامعه خواهد بود و به همان نسبت این مهم بر میزان مشارکت مردم در انتخابات اثرگذار است.

صاحب‌خبر -

محمد فرشاد روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شواهدی که وجود دارد به نظر می‌رسد در این دوره انتخابات ریاست جمهوری میزان مشارکت مردم نسبت به دوره قبل بیشتر باشد.

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان اظهارداشت: تنوع و کیفیت برنامه‌های رسانه ملی نیز در ارائه محتواهای انتخاباتی این دوره به نسبت دوره قبل بسیار بیشتر است و این مهم بر افزایش مشارکت مردم اثرگذار خواهد بود.

فعال اصلاح‌طلب: ترکیب نامزدها مشارکت انتخابات را افزایش می‌دهد محمد فرشاد

وی با اشاره به اینکه اگر بخواهیم هر تحول و ارتقایی در سطح کشور به وجود بیاید لازمه آن شرکت در انتخابات است تاکید کرد: مردم از طریق صندوق رای می‌توانند خواسته‌ها و مطالبات خود را مطرح کنند.

فرشاد خاطرنشان کرد: صداقت، پاکدستی، توانمندی، قدرت استفاده از نیروهای مادی و معنوی و کارنامه کاری و علمی نامزدهای انتخابات از جمله شاخص‌های مهمی است که مردم می توانند در ارزیابی و تشخیص نامزد اصلح به آن توجه داشته باشند.

به گزارش ایرنا، شورای نگهبان اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما