شناسهٔ خبر: 67257377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهر بی‌قرارِ دریا

ساری - ایرنا - تیم فوتبال دریای کاسپین در حالی به لیگ دسته ۲ فوتبال کشور سقوط کرد که در ۱۰ روز گذشته هواداران این تیم در شهر بابل همچنان بی قرار تیم محبوب خود، و برای به دست آوردن یک تیم لیگ دسته اولی از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و در انتظار تحقق این خواسته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، بعد از سوت پایان آخرین بازی تیم فوتبال دریای کاسپین بابل در لیگ دسته اول که در مقابل چادرملو اردکان در ۲۱ خردادماه جاری به صدا درآمد، بر روی کاغذ سقوط نماینده مازندران به لیگ دسته پایین تر قطعی شد اما جوانان و هواداران بابلی دوست دارند در فصل پیش رو هم یک نمایده در لیگ آزادگان داشته باشند.

تیم فوتبال دریای بابل که در یک فصل بسیار پر حاشیه در طول فصل قعر نشین جدول بود در نهایت با یک امتیاز کمتر از داماش گیلان در جایگاه ۱۶ جدول قرار گرفت و همه امیدهای هواداران بابلی را با سقوط به دسته پایین تر به باد داد.

هواداران بابلی که در هفته های پایانی با شکل دهی گروه های مختلف در شبکه های اجتماعی تحت عنوان هواداران دریا به صورت شبانه روزی در این گروه ها فعال بودند بعد از پایان فصل نه تنها از این گروه ها خارج نشدند بلکه با تلاش بیشتر نسبت به گذشته بی قرار سرنوشت دریای بابل هستند.

دوستداران این تیم فوتبال که علاقمند هستند در فصل پیش رور تیم محبوب شهرشان در ورزشگاه بازسازی شده هفت تیر بابل بازی کند برای بازگشت این تیم به لیگ دسته اول یا خرید یک تیم دسته اولی دیگر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

فوتبال دوستان بابلی که پای دریا را به نماز جمعه بابل هم باز کردند در جمعه گذشته تعدادی از این هواداران با جانمایی در صف های اول نماز با در دست داشتن پرچم این تیم از امام جمعه بابل برای نماینده داشتن در لیگ یک کمک خواستند.

شهر بی‌قرارِ دریا

بابلی ها بر این عقیده هستند با توجه به حضور پرتعداد خیرین و سرمایه گذاران اقتصادی در شهر بابل این امکان وجود دارد که یک تیم جدید برای بابل خریداری و به نام دریا در فصل پیش رو به میدان رود.

در روزهای اخیر بحث های در محافل فوتبالی بابل مطرح شد که دو تیم لیگ دسته اولی فوتبال کشور اعلام آمادگی کردند تا به عشق هواداران به نام دریا در بابل بازی کنند که این خبر هم امیدها را برای هواداران زنده کرد.

نماینده مازندران که در بازی های هفته های نخست می توانست امتیازهای لازم را برای تثبیت جایگاه خود در جدول بدست آورد با تغییر پیاپی سرمربی این فرصت های طلایی را برای دشت امتیازهای بیشتر از دست داد.

دریای کاسپین بابل در فصل جاری چهار سرمربی به نام های یونس گراییلی، سید داود سید عباسی، مهران برزگر و در نهایت سید داود سید عباسی را به عنوان سرمربی خود برگزید تغییر چهارمین سر مربی سبب شد که دریای بابل با سید داود سید عباسی نتایج بهتری در هفته های پایانی کسب کند اما جایگاه ضعیف این تیم در جدول به گونه ای بود که این موفقیت ها نوش دارو بعد از مرگ سهراب بود.

تیم دریای بابل که در پنج بازی خود در دقیقه های پایانی نتیجه را واگذار می کرد و نتوانست برد خود را حفظ کند این بدشانسی های پیاپی هم مطلب آزاردهنده برای هواداران بابلی تبدیل شد.

شهر بی‌قرارِ دریا

می خواهیم در لیگ بمانیم

یکی از هواداران تیم دریای بابل در گفت گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خواسته دوستداران فوتبال بابل آن است با توجه به ظرفیت خوب ورزشگاه هفت تیر بابل و جمع زیاد هواداران بابلی این شهر به طور حتمی باید یک نماینده در لیگ دسته اول فوتبال کشور داشته باشد.

طاها شکری بیان داشت: در روزهای اخیر خبرهای در سطح شهر دست به دست می شود که ۲ تیم لیگ دسته اولی فوتبال کشور اعلام آمادگی کردند که در بابل تحت عنوان دریا بازی کنند که این خبر برای ما امید بخش است.

هوادار دریای بابل با بیان این که نماینده مازندران در فصل گذشته بدشانسی های زیادی را تجربه کرده است، اظهار کرد: تجربه فصل گذشته برای دریا درس های تاریخی به همراه خواهد داشت.

شکری گفت: تردیدی وجود ندارد که اگر دریا در ورزشگاه هفت تیر بابل بازی می کرد چیدمان جدول به مراتب بهتر از جایگاه ۱۶ بود که دریا کسب کرد.

وی با بیان این که در ۱۰ روز گذشته هواداران فوتبال رایزنی های زیادی با مسوولان اجرایی و فوتبالی شهرستان بابل داشتند ادامه داد: بارقه های امیدی برای بازگشت دریا به لیگ دسته اول وجود دارد که امیدواریم این امر به واقعیت تبدیل شود.

شکری تصریح کرد: در این مقطع حساس فوتبالی همه دوستداران فوتبال که خواستار شور و نشاط جوانان شهر خود هستند اگر دستی بر آتش دارند باید برای حفظ سهمیه بابل در لیگ دسته اول فوتبال کشور تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال دریای کاسپین بابل در حالی به دسته پایین تر سقوط کرد که تیم های داماش گیلان و شهرداری آستارا به ترتیب با یک و ۲ امتیاز بیشتر از خطر سقوط رهایی یافتند و دریای بابل در کویر داغ یزد سقوط کرد.

دریای کاسپین بابل به همراه شاهین بندر عامری و خوشه طلایی سه تیم قعر نشین لیگ دسته اول فوتبال کشور بودند که از فصل بعد مجوز بازی در لیگ آزادگان را ندارند و به دسته پایین تر سقوط کردند.

شهر بی‌قرارِ دریا

نماینده مازندران در لیگ دسته اول فوتبال کشور که فرصت های خوب، برای کسب امتیاز بیشتر را از دست داده بود هفته های پایانی لیگ را به سختی و پراسترسی پشت سر گذاشت.

تماشاگران بابلی که یک فصل با حضور در شهرستان سیمرغ دست از حمایت های تیم محبوب خود بر نداشتند شامگاه ۲۱ خرداد ماه جاری وداع تلخی با لیگ دسته اول فوتبال کشور داشتند.

بابلی ها که در مقطعی در طلایی ترین دوران ورزش فوتبالی خود در سیزدهم اردیبهشت ۱۳۹۷ در فینال جام حذفی در مقابل تیم بزرگ استقلال تهران قرار گرفتند و در یک بازی نزدیک و سخت استقلال تهران توانست تیم خونه به خونه را با یک گل شکست دهد و بابلی ها در کارنامه فوتبالی خود نایب قهرمانی جام حذفی را درج کرده بودند، با حسرت تمام شاهد سقوط تیم محبوب شهرشان بودند.

تیم دریای کاسپین بابل در آخرین بازی فصل جاری که روز ۲۱ خردادماه جاری با چادرملوی اردکان انجام داد ۱ بر صفر نتیجه را واگذار کرد و در نهایت با کسب ۳۱ امتیاز در جایگا ۱۶ جدول قرار گرفت تا به همراه تیم های شاهین بندر عامری و خوشه طلایی از مردودان این فصل لیگ آزادگان باشند.

نظر شما