شناسهٔ خبر: 54399755 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امام جمعه مشهد:

یکی از مصادیق جهاد تبیین بیان راه و روش امام راحل است

امام جمعه مشهد گفت: یکی از مصادیق جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید داشتند بیان روش و راه امام راحل است.

صاحب‌خبر -

آیت الله علم الهدی گفت: اگر اکنون واقعیت امام به درستی تبیین نشود راه و روش این شخصیت بزرگوار از سوی جریان‌های داخل و خارج تحریف می‌شود.

او گفت: انقلاب امام، معادلات سیاسی جهان را بر هم زد و موجب ترویج خداباوری و معادباوری شد و اکنون شاهد گسترش اسلام در جهان هستیم.

خطیب جمعه مشهد در ادامه با اشاره به ساخت فیلمی ضد اسلامی و نمایش آن در جشنواره سینمایی کن گفت: جریان استکباری غرب نمی‌تواند در مقابل انقلاب اسلامی ایران کاری از پیش ببرد و به همین دلیل همه دستگاه‌های هنری خود را برای براندازی اسلام به میدان آورده اند تا با این دین بجنگند.

آیت الله علم الهدی گفت: جشنواره کن مظهر اسلام ستیزی شده است و چند عنکبوت سیاه فرهنگی به نام ایرانی بودن بر ضد بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و اهل بیت علیهم السلام در حال مبارزه کردن هستند.

او گفت: امروز آن‌ها با اسلام دشمنی می‌کنند و این در حالی است که برخی که خود را بر مدار ولایت اهل بیت علیهم السلام می‌دانند وقتی چنین توهینی صورت می‌گیرد سکوت کرده اند و عکس العملی نشان نمی‌دهند و این نشان می‌دهد در کنار دشمن شناسی باید امام شناسی هم وجود داشته باشد تا دشمنی که در لباس دوست قرار دارد شناخته شود.

نظر شما