شناسهٔ خبر: 54663878 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر:

وظیفه روحانیت در جهاد تبیین بیش از دیگران است

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت:وظیفه و مسئولیت روحانیت در جهاد تبیین بیش از دیگران است، چون ترویج و دفاع از دین خدا در عصر غیبت از وظایف روحانیت است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام عبدالحسین معزی در یازدهمین گردهمایی مسئولان استانی نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در مشهد گفت: در نشست امروز، مسأله جهاد تبیین که سرفصل جدیدی در مسایل فرهنگی و معرفتی کشور است، مورد بحث قرار می‌گیرد.

او گفت: انقلاب اسلامی، یک انقلاب دینی است. انقلاب دینی ایران اسلامی برخلاف پیش بینی دشمنان که دین رو به خاموشی است، محقق شد.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر گفت: دشمنان تلاش کردند کشور را به سمت الحاد و کفر ببرند، اما به رهبری یک روحانی فقیه، عارف و دلسوخته، انقلاب ما به پیروزی رسید و امام (ره) در مدت حیات خود، مردم را نسبت به توطئه دشمن آگاه کرد؛ به طوریکه از ۲۱ جلد صحیفه نور، ۱۹ جلد مربوط به سخنرانی‌های پس از انقلاب است.

  حجت‌الاسلام معزی گفت: دشمنی دشمنان نیز از روز اول شروع شد و در این راه از همه جهات حمله کردند. دشمن می‌خواهد، دین، معارف و آموزه‌های حیات بخش اسلام را از مردم به خصوص جوانان بگیرد و ذهن آن‌ها را مشوش و آن‌ها را از دین جدا کند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر هم در این گردهمایی گفت: روحیه فداکارانه مردم در مسیر شهدا همچنان ادامه دارد و تبلور این فداکاری در سالیان اخیر شهدای مدافع حرم و شهدای سلامت هستند.

یعقوب سلیمانی گفت: علی لندی نوجوان ۱۵ ساله اهل ایذه خوزستان که با فدا کردن جان خود، ۲ نفر را از دل آتش نجات داد؛ از داوطلبان هلال احمر بود که این روحیه ایثار را باید ترویج کرد.

گردهمایی مسئولان استانی دفاتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تا فردا در مشهد ادامه دارد.

نظر شما