شناسهٔ خبر: 52081058 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تابلو برق ایستگاه های پمپاژ فاضلاب خرمشهر نوسازی شد

عبیداوی از نوسازی تابلو برق ایستگاه های پمپاژ فاضلاب خرمشهر به منظور بهبود روند دفع فاضلاب این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان  آبادان _ حسین عبیداوی، مدیر آبفای خرمشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: پس از بارندگی های اخیری که دچار آبگرفتگی های گسترده به همراه پس زدگی فاضلاب در معابر این شهرستان شد ، با هدف کاهش پس زدگی های فاضلاب ، تابلو برق همه ایستگاه های پمپاژ فاضلاب خرمشهر ساماندهی و نوسازی شد.

او علت همزمانی پس زدگی فاضلاب و آبگرفتگی پس از باران را خاموشی و نیاز برخی پمپ های دفع فاضلاب به تعمیر عنوان کرد.

عبیداوی گفت: فعال بودن تنها ۲۰ درصد از سیستم آب‌های سطحی از جمله مشکلاتی است که به فرسودگی سیستم دفع فاضلاب و ناتوانی آن در دفع سریع آب باران پس از بارندگی دامن می‌زند.

مدیر آبفای خرمشهر با اعلام نشست خطوط فاضلاب ۴۰ نقطه از این شهرستان به اختصاص ماده ۵۶ و وعده‌ی اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به خرمشهر برای اصلاح شبکه فاضلاب این شهر اشاره کرد که قرار است تا پایان سال در مرحله مناقصه قرار گیرد و از ابتدای سال جدید عملیات اجرایی آن آغاز شود.

این مسئول گفت: تصفیه خانه خرمشهر با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی تا انتهای سال آینده به مرحله بهره برداری می‌رسد و به زودی با اقدامات در حال انجام آب روستا‌های غرب کارون به صورت مستقیم از طرح غدیر تامین خواهد شد.

پرداختی‌های بی نتیجه آبفا به شهرداری خرمشهر

مدیر آبفای خرمشهر  از پرداخت بی نتیجه ۸۰۰ میلیون تومان از سوی آبفای استان خوزستان به شهرداری خرمشهر به منظور مرمت و بازسازی پس از حفاری‌های آبفای این شهرستان خبر داد که تا کنون یک متر از آن نقاط نیز آسفالت نشده است.

عبیداوی در خصوص سرقت درپوش‌های دریچه منهول با گلایه از نیروی انتظامی این شهرستان خواستار همکاری بیشتر این بخش نظامی برای کاهش سرقت در این زمینه با انجام گشت‌های بیشتر در سطح شهر خرمشهر شد.

سرقت گسترده درب‌های منهول در خرمشهر سبب مشکلات زیادی به ویژه در زمان بارندگی برای رانندگان خودرو‌ها و موتورسیکلت‌ها شده و در افزایش پس زدگی فاضلاب این شهرستان به دلیل ورود اشیاء خارجی به درون آن‌ها تاثیر فراوانی گذاشته است.

انتهای پیام / ا

نظر شما