شناسهٔ خبر: 67531542 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار گیلان از حضور پرشور مردم در انتخابات قدردانی کرد

رشت - ایرنا - استاندار گیلان ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم استان در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: افزایش مشارکت گیلانیان در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری لبیک به ندای رهبری بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، اسدالله عباسی بامداد امروز (شنبه) پس از پایان مهلت برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و شمارش آرا، با صدور پیامی اظهار کرد: مردم سرافراز، همیشه پیروز، ولایت مدار و موقعیت شناس گیلان همگام با سایر هموطنان در دور دوم انتخابات همچون هفته گذشته پرشورتر و با افزایش مشارکت حضور یافتند که این حضور شایسته تقدیر فراوان است.

وی عنوان کرد: در این دوره از انتخابات به لطف خداوند، دعوت رهبر معظم انقلاب و قدرشناسی از خدمات شهید جمهور با لبیک میلیونی مردم در سراسر کشور همراه بود، چنانچه در دور نخست با مشارکت ۴۰ درصد و در دور دوم با دعوت رهبرانقلاب به بالای ۵۰ درصد رسید و این مشارکت در گیلان با رشد حدود ۱۲ درصدی به ۴۴ درصد افزایش یافت و بار دیگر دشمن تا دندان مسلح به انواع امپراطوری رسانه‌ای، رسانه سیاه و ناامیدسازی را شکست داد.

وی در این پیام تصریح کرد: دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی تا پاسی از شب ادامه داشت که صف‌های طولانی و حضور میلیونی مردم پای صندوق‌های اخذ رای نقشی دیگر بر تارک تاریخ نگاشت.

استاندار گیلان با بیان اینکه هر ۲ دور برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان در سلامت و امنیت کامل برگزار شد افزود: در مدت زمان کوتاه برای برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری بعد از شهادت آیت الله رئیسی، همه زیرساخت ها برای برگزاری انتخابات سالم مهیا شد و مشکلی در فرآیند برگزاری انتخابات ایجاد نشد.

نماینده عالی دولت در گیلان تصریح کرد: بار دیگر یاد و خاطره شهید جمهور و همراهان شهیدش را گرامی می داریم و خداوند را شاکریم که خدمتگزار ملت شریف ایران بودیم.

وی همچنین از آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان، ائمه جمعه، نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، از تمامی دست اندرکاران برگزاری دور نخست و دوم انتخابات اعم از اعضای شورای تامین استان و شهرستان ها، ستاد انتخابات، نیروهای اجرایی، معاونان، مدیران کل ستادی، کارکنان استانداری، هیات های نظارت، بازرسی، انتظامی، امنیتی، قضایی، بسیج، سپاه، پلیس راه و راهور و سربازان گمنام امام زمان (عج) گیلان قدردانی کرد.

عباسی از خانواده شهدا و ایثارگران، اصحاب رسانه، خبرنگاران خبرگزاری ها، پایگاه های خبری، مطبوعات، صدا و سیما و روابط عمومی های فرمانداری ها و دستگاه های اجرایی، مدیرکل و معاونان دادگستری، کارکنان و روسای دادگستری شهرستان ها، دادستان مرکز استان و دادستان های شهرستان ها و مدیران کل دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها قدردانی کرد.

۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای (جمعه) همزمان با سراسر کشور در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان کار اخذ آرای مردم را انجام داد.

نظر شما