شناسهٔ خبر: 67531469 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار کرمانشاه:

شمارش آرا نیمی از شعب اخذ رای در کرمانشاه آغاز شد

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه گفت: شمارش آرا نیمی از شعب اخذ رای در کرمانشاه آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد طیب صحرایی شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه افزایش مشارکت در انتخابات به طور کشوری قابل توجه بوده، اظهار کرد: در قالب استان‌ها مشارکت و حضور ردم در پای صندوق‌های رأی رشد خوبی داشته و شمارش آرا از دقایقی پیش شروع شده و به مرور زمان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: از این لحظه به بعد آنچه به عنوان منتخب مردم معرفی شود برای همه مردم محترم بوده و همانطور که قانون تاکید رهبری بر آن بوده روز شنبه رئیس جمهور جدید معرفی خواهد شد.

استاندار کرمانشاه در ادامه تصریح کرد: بر همین اساس هر یک از کاندیداها که توفیق انتخاب و کسب بیشترین آرا را داشته باشند برای دوره ۴ ساله خدمت به مردم منتخب شده و امید است که در این مسیر تلاش و کوشش به کار گرفته شود.

صحرای خاطرنشان کرد: با تاکید مقام معظم رهبری هر کس که به عنوان رئیس جمهور منتخب شود همگی در حد توان در هر جایگاهی باید تلاش کنیم که موفقیت در جهت خدمت به مردم حاصل شود از همین رو در استان کرمانشاه تاکنون رقابت جدی اما معقول و قابل قبول از هر ۲ طیف و طرفداران آنها مشاهده شده است.

وی همچنین انتخاب فرد اسلحه را برای مردم پر از خیر و برکت و همراه با حفظ رفاقت آرزو کرد و بیان داشت: بر اساس رقابت خوبی که تاکنون شاهد آن بودیم این رقابت باید به رقابت تبدیل شده و همه اقوام پس از پایان این فرایند و نتایج قطعی انتخابات با همدلی و همراهی برای ترقی و رشد ایران باید تلاش کنند.

شعبانی یادآور شد: در بسیاری از شعبات روستایی که رأی گیری به پایان رسیده بود شمارش آرا آغاز و هم اکنون با پایان رسمی زمان رأی گیری شمارش در نیمی از شعب اخذ رأی کرمانشاه آغاز شده است.

نظر شما