شناسهٔ خبر: 51110728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

گرامیداشت ششم بهمن آمل با رویکرد ملی

معاون فرهنگی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران: ویژه برنامه‌های گرامیداشت ششم بهمن آمل، امسال ملی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، یعقوب سلیمانی امروز سه شنبه نهم آذر در بازدید از گلزار شهدای آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع)، در جمع ستاد بزرگداشت حماسه مردمی ششم بهمن سال ۶۰ شهرستان آمل گفت: سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران با تمام ظرفیت‌های خود امسال به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه ایستادگی و مقاومت مردم آمل درسطح کشور و با هماهنگی اداره‌های کل بنیاد شهید استان‌ها اقدام خواهد کرد.

معاون فرهنگی و آموزشی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از حماسه ایستادگی و مقاومت مردم آمل در مقابله با گروهک تروریستی منافقان، به عنوان تاریخ ایثار، فداکاری و از خودگذشتی مردم این شهرستان در دفاع ازانقلاب اسلامی نام بُرد و افزود: بیان حماسه‌های ایثارگری مردم در مناطق مختلف کشور به نسل حاضر و نیز نسل آینده، باید به بهترین شکل و ابعاد آن الگو و اسوه سازی شود.

سلیمانی، با بیان اینکه نسل جوان باید ادامه دهنده راه روشن و شناخت و تعالی شهدای ایران اسلامی باشند گفت: شهدا بر گردن همه ما حق داشته و اگر معنویت و مش شهدا نبود، جمهوری اسلامی ایران نمی‌توانست در برابر فنته‌های ۴۳ ساله دشمن دوام بیاورد.

بیشتر بخوانید: سمفونی و سریال مقاومت برای حماسه مردم آمل

معاون فرهنگی و آموزشی سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی ایران، با همه توان بسیج شده اند تا نور شهدا و آرمان شهدا را در این کشور خاموش و نسل جوان جامعه را از مسیرایثارگری و رشادت طلبی دور کنند.

یادآوری می‌شود، گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) شهرستان آمل با بیش از ۴۴۰ شهید در فضایی به مساحت ۲ هزار و ۶۰۱ مترمربع به عنوان یکی از بزرگترین گلزار‌های شهدا در مازندران مطرح است.

نظر شما