شناسهٔ خبر: 50432926 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سمفونی و سریال مقاومت برای حماسه مردم آمل

مدیر کل صدا و سیمای مازندران در دیدار با اعضای ستاد بزرگداشت حماسه ششم بهمن آمل: هماهنگی‌های لازم برای ساخت برنامه‌های فرهنگی و هنری فاخر با قابلیت پخش در رسانه ملی انجام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز مازندران، با توجه به در پیش بودن چهلمین سالگرد حماسه اسلامی مردم آمل، ابراهیمی مدیرکل صدا و سیمای مازندران میزبان اعضای ستاد بزرگداشت این روز بود.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران گفت: رصد محور‌های مقاومت و گرامیداشت آن و تنظیم روزشمار مقاومت مهمترین اقداماتی است که باید عملیاتی شود.

دکتر ابراهیمی افزود: اگرچه بودجه ساخت برای سریال و فیلم با کیفیت پخش از شبکه‌های سراسری به منظور گرامیداشت این حماسه ملی اندک است، اما هر فعالیتی که برای طریقت شهادت باشد هیچ کوتاهی نخواهد شد.

مدنی مسئول ستاد بزرگداشت گفت: پس از تبادل نظر مقرر شد ساخت فیلم سمفونی و سریال که تا بحال برای بزرگداشت این مناسبت انجام نشده است در دستور ساخت قرار بگیرد.

وی افزود: همایش بین المللی مقاومت با حضور اعضای جبهه مقاومت با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری که نام این شهر به عنوان تنها شهری که در وصیت نام حضرت امام خمینی (ره) به آن اشاره شده است و از این شهر به عنوان شهر مقاومت نام برده شده است برگزار خواهد شد.

مدنی گفت: دیدار حماسه سازان ششم بهمن با علامه جوادی آملی نخستین برنامه این ستاد است که در پیوست آن ۳۰۰ برنامه دیگر از جمله طراحی فضای شهر تا خلق آثار ماندگار و اتمام کار ساخت دروازه مقاومت در ورودی شهر آمل برنامه ریزی شده است.

مسئول کمیته ستاد حماسه ششم آمل ادامه داد: تولید ۴۱ قسمت نمایش رادیویی ۱۵ دقیقه‌ای، ۴۱ نمایش برنامه کودک ۶ دقیقه‌ای، ۶ مستند فاخر تلویزیونی و ۶ نماهنگ با کلام و بی کلام از جمله طرح و برنامه‌هایی است که در این هفته تقدیم مردم خواهد شد.

نظر شما