شناسهٔ خبر: 48918012 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از ۵۰هزار رزمنده مازندرانی دوران دفاع مقدس تقدیر می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: سی و یکم شهریور ماه از پنجاه هزار رزمنده دفاع مقدس تجلیل خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، دومین جلسه هیات امنای مرکز فرهنگی و شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرمانده سپاه مربلا مازندران و جمعه از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان در استانداری مازندران برگزار شد.

سردار ملکی مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در پایان این نشست گفت: تشکیل ستاد بزرگداشت چهل و یکمین سال دفاع مقدس از جمله مهم‌ترین موضوعات جلسه امروز بود که مصوبات مهمی برای آن تصویب شد.

او افزود: از آنجایی که رژه امسال به خاطر محدودیت‌های کرونایی انجام نمی‌شود، قرار است از پنجاه هزار رزمنده مازندران در دفاع مقدس تجلیل شود.

ملکی گفت: در جلسه امروز گزارشی از اقدامات مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس هم به مدیران دستگاه‌های اجرایی ارائه شد و قرار بر این شد شهرداری و بعضی از ادارات در پیشرفت بعضی از مصوبات پیشین کمک کنند.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس افزود: سومین موضوعی که امروز مورد بحث قرار گرفت چهلمین سال حماسه ششم بهمن آمل بود که درخواست کردیم این حماسه مردمی را در سطح استانی و کشوری مطرح شود، چون همان بیست ساعتی که مردم در مقابل ضدانقلاب جنگیدند، بسیار ارزشمند است که بر همین اساس باید برای آن یک همایش بزرگ کشوری تدارک دیده شود.

نظر شما