شناسهٔ خبر: 67844727 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مصدومیت ۱۲ نفر طی دو حادثه رانندگی در زنجان

رقیه فرنیا

امروز طی دو حادثه رانندگی در جاده‌های زنجان ۱۲ نفر مصدوم و به مراکز درمانی اعزام شدند.

صاحب‌خبر -

امروز (جمعه ۵ مرداد ماه) در پی بروز دو حادثه رانندگی در جاده‌های زنجان، ۱۲ نفر دچار سانحه شدند که بلافاصله با حضور تیم‌های اورژانس به مراکز درمانی اعزام شدند. در حادثه نخست که در جاده قدیم زنجان - میانه، کیلومتر ۲۰ و بر اثر تصادف دو خودروی پیکان و پراید به وقوع پیوست، بلافاصله سه کد آمبولانس از اسفناج - سهند - زنجانرود به محل حادثه اعزام شدند.

پس از ارزیابی‌های اولیه و انجام اقدامات درمانی لازم یک مصدوم (آقای ۴۰ ساله) توسط کد زنجان‌رود و دو مصدوم (آقای ۳۸ و ۴۶ ساله) توسط کد سهند و سه مصدوم (خانم ۳۳ وآقای ۳۱ ساله و نوزاد ۱۱ ماهه) نیز توسط کد اسفناج به بیمارستان موسوی زنجان منتقل شدند.

در حادثه بعدی که به دلیل واژگونی خودروی ساینا در جاده قدیم زنجان - میانه، ورودی روستای قره‌بلاغ رخ داد، ۶ نفر دچار حادثه شدند.

در این سانحه رانندگی نیز سه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام وپس از ارزیابی اولیه و انجام اقدامات درمانی لازم ۲ مصدوم (آقای ۷۸ و خانم ۷۵ ساله) توسط کد اسفناج و ۲ مصدوم (پسر بچه ۱۱ و خانم ۴۹ ساله) توسط کد دره‌لیک و ۲ مصدوم (آقای ۵۵ و ۴۸ ساله) نیز توسط کد زنجان‌رود به بیمارستان آیت‌الله ‌موسوی زنجان انتقال یافتند.

انتهای پیام

نظر شما