شناسهٔ خبر: 67844844 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

در بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد مطرح شد؛

عملیات مرصاد پاسخ کوبنده رزمندگان اسلام به منافقین بود

در بیانیه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت سالگرد عملیات مرصاد آمده است: رزمندگان اسلام در عملیات مرصاد با پاسخ کوبنده به منافقین اثرگذارترین رویداد را بر سرنوشت مجاهدین خلق (منافقین) رقم زدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی به مناسبت فرارسیدن ۵ مرداد سالگرد عملیات مرصاد بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: هشت سال دفاع مقدس ملت ایران برابر جنگ تحمیلی و هجوم همه جانبه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی حاوی رخداد‌ها و حوادث آموزنده و عبرت‌انگیز است که تأمل و تعمق پیرامون آن خواهد توانست کشور و جامعه را با هوشمندی و درایت در بستر تاریخ و آوردگاه‌های حساس و سرنوشت‌ساز آینده راهنمایی کند.

لذا عملیات مرصاد یکی از آن عملیات‌های غرور آفرین رزمندگان اسلام در مقابل منافقین کوردل و جیره خوار بود که در پنجم مردادماه سال ۱۳۶۷ به وقوع پیوست.

در ادامه این بیانیه خاطر نشان شده است: دلاورمردان ایران اسلامی در این عملیات یکی دیگر از صحنه‌های باشکوه حماسه و ایثار را در تنگه مرصاد خلق کرده و برای چندمین مرتبه حقانیت و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در نزد جهانیان به نمایش گذاشتند؛ و با پاسخ کوبنده‌ی به منافقین اثرگذارترین رویداد‌ را بر سرنوشت مجاهدین خلق (منافقین) رقم زدند.

این بیانیه در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان حماسه‌ساز و همیشه جاوید هشت سال دفاع مقدس بر ضرورت ادامه راه شهیدان پر افتخار وطن تاکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما