شناسهٔ خبر: 67844725 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ:

تمهیدات ترافیکی فرو نشست خیابان ولیعصر(عج) تا پاکسازی محل ادامه دارد

تهران بزرگ - ایرنا - معاون عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد: تمهیدات و محدودیت های ترافیکی محل فرونشست خیابان ولیعصر(عج) تا پاکسازی محل ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ احسان مومنی جمعه شب در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: تمهیدات ترافیکی این محل تا زمان پاکسازی، پر کردن محل فرو نشست زمین و اطمینان از امنیت تردد خودروها ادامه دارد.

وی افزود: هم اکنون نیروهای خدماتی و شهرداری، آب و فاضلاب، پلیس راهور و انتظامی در صحنه حاضر هستند و به محض اطمینان از امنیت تردد، مسیر بازگشایی می‌شود.

تمهیدات ترافیکی فرو نشست خیابان ولیعصر(عج) تا پاکسازی محل ادامه دارد

ترکیدگی لوله آب خیابان ولیعصر(عج) تهران مربوط به غیر شرب است

در این راستا رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران نیز با اشاره به حادثه ترکیدگی لوله و نشست زمین در خیابان ولیعصر (عج) گفت: این ترکیدگی لوله مربوط به آب غیر شرب است و ارتباطی به لوله‌های آب شرب شهروندان ندارد.

علی نصیری ظهر جمعه در محل حادثه ترکیدگی لوله آب به خبرنگار ایرنا گفت: منشأ این حادثه در خیابان برزیل بود که بدلیل فرسودگی لوله آب انتقال ۲ مخزن غیر شرب این اتفاق روی داد و در حوالی ایستگاه اتوبوس‌های بی آرتی همت در خیابان ولیعصر (عج) خودش را نشان داد و منجر به فرونشست زمین شد.

وی ادامه داد: با همکاری شرکت آب و شهرداری تهران اقدامات ترمیم لوله آب در حال انجام است و پس از نصب و تست اولیه عملیات عمرانی انجام خواهد شد.

نصیری تاکید کرد: هیچ یک از انشعابات تامین آب شرب شهری بدلیل این حادثه قطع نیست و تلاش می‌شود ایمن سازی محل به سرعت انجام شود.

رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: ترکیدگی لوله آب در خیابان برزیل باعث آب شستگی آسفالت و ریزش زمین در خیابان ولیعصر محدوده توانیر شده و جنوب به شمال خیابان ولیعصر قبل از تقاطع پل شهید همت را مسدود کرده است.

نصیری در خصوص آخرین وضعیت ایمن سازی محل ترکیدگی لوله آب افزود: حادثه اصلی ترکیدگی لوله اصلی آب که وظیفه انتقال آب مخزن به مخزن را داشته در خیابان برزیل نرسیده به میدان ونک بوده است این لوله، لوله اصلی آب شرب منطقه نبوده در پی شکسته شدن لوله آب نفوذ کرده و وارد خیابان ولیعصر می شود و باعث ایجاد حفره و ریزش در این محدوده می‌شود.

وی تاکید کرد: با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی تخلیه آب صورت گرفته همچنین آب در سطح معبر به صورت کامل تخلیه شده و عوامل امدادی آب و فاضلاب و شهرداری تهران در حال ترمیم و عملیات فنی و اجرایی حفره ایجاد شده، هستند.

نظر شما