شناسهٔ خبر: 50484022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان

بسیجیان مرد میدانهای سخت

دانش اموزان بسیجی امروز با حجه الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان وسردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله دیدار کردند

صاحب‌خبر -

به گزراش خبرگزاری صداو سیما مرکز کرمان،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در دیدار اعضا بسیج دانش آموزی به مناسب هفته بسیج دانش آموزی گفت:در درون و ذات بسیج عناصری وجود دارد که مهمترین آن فداکاری و ایثار است که به فراوانی دیده میشود و بسیج کار رابرای خودش انجام‌نمیدهد و جهت حرکتش خداست که اعتقادات ذاتی در آن نهفته است.

 

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی افزود روز استکبار جهانی روزی ماندگار است و تمام توجه به این روز و الزامات و وظایف آن است .

وی گفت: ۱۳ آبان روزی است که حرکت های ضد استکباری در این روزسبب پیروزی انقلاب اسلام و تثبیت آن شد و در گرامیداشت این ایام باید نهایت سعی شود .

در این دیدار مدیر کل آموزش و پرورش ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: با تعامل خوبی که باسپاه ثارلله وجود دارد اقدامات ارزشمندی در زمینه بسیج دانش آموزی در استان صورت گرفته است .

اسکندری نسب تصریح کرد: اردوی راهیان نور مهمترین اقدام فرهنگی و مذهبی است که با همکاری سپاه انجام و با شرایط کرونایی قریب ۱۰۰هزار دانش آموز در قالب طرح شاد در این اردو شرکت کردند .

همچنبن دانش آموزان نخبه بسیجی کرمان با فرمانده سپاه ثارلله کرمان دیدار کردند.

سردار معروفی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی با تأکید بر اینکه فضای مجازی را باید خیلی جدی بگیریم، گفت: محتوا در فضای مجازی یک اصل است و البته انتشار محتوا در زمان خود، اهمیت ویژه ای دارد.

وی افزود: بسیج محلات و بسیج دانشجویی زمانی رونق می گیرد که بسیج دانش آموزی رونق داشته باشد و این فرایند یک کار و اصل است که باید این مهم را پایه گذاشت تا دانشگاه رونق پیدا کند.

مسول بسیج دانش آموزی استان هم در این دیدار گفت: حضور فعال و تاثیر گذاری در فضای مجازی توسط دانش آموزان، برنامه تربیتی شهید بهنام محمدی با محوریت مدرسه ،منزل و محله و ساماندهی دفاعی در قالب برنامه تربیتی و آشنایی بامفاهیم ارزشهای اسلام و انقلاب سه اولویت تعیین شده امسال سازمان بسیج دانش آموزی است که در قالب ۳۹ پایگاه به اجرا خواهد رسید .
از ۱۸۰ هزار شهید دفاع مقدس کشور، ۳۶ هزار شهید مربوط به دانش آموزان است .

نظر شما