شناسهٔ خبر: 50424567 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

برگزاری نخستین جشنواره « نگاه نار» در شهرستان تفت

نخستین جشنواره « نگاه نار» با موضوعات انار و شهرستان تفت آغاز به کار کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حمید سعیدی، مدیر اجرایی نخستین جشنواره « نگاه نار» شهرستان تفت در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت:  جشنوره « نگاه نار» شهرستان تفت با محوریت عکاسی ویژه رسانه ها و عکاسان با موضوع انار در این شهرستان برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به راه اندازی انجمن عکاسان شهرستان تفت و همچنین بسیج رسانه ما سعی کردیم یک فعالیت متفاوتی با همکاری این دو نهاد برگزار کنیم که با توجه به سابقه این شهرستان در مبحث رسانه، این جشنواره طراحی و آغاز به کار کرد.

مدیر اجرایی نخستین جشنواره « نگاه نار» شهرستان تفت بیان کرد: شهرستان تفت در هنر عکاسی گذشته پرباری داشته که همین امر باعث شد درا ین مسیر گام برداریم و با توجه به تکامل تصویر با رسانه، این جشنواره با محوریت عکاسی اجرا شد.

سعیدی ادامه داد: هدف از برگزاری جشنواره دیده شدن شهرستان تفت، ظرفیت سازی در حوزه عکاسی و رسانه شهرستان تفت، ظرفیت سازی در حوزه عکاسی و رسانه است.

یوسفعلی شکوفر رئیس این جشنواره نیز در نشست خبری گفت: دبیرخانه نخستین جشنواره « نگاه نار » در دانشگاه قنات تفت مستقر است و علاقمندان می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۳۲۵۵۹۰۷۹ ارسال کنند .

وی ادامه داد: هر عکاس می تواند پنج قطعه عکس به اضافه تصویر کارت ملی خود را به صورت فایل زیپ شده در این پیام رسان ارسال کند.

شکوفر، زمان داوری آثار را ۱۷ و ۱۸ آبان ماه اعلام کرد و گفت: تلاش ما برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر و شایسته تقدیر، تا پایان آبان ماه است .

وی گفت: جشنواره نگاه تفت در 4 موضوع سنت انار چینی، انار و تاریخ شهرستان، انار و زیبایی، انار و فرهنگ مردم شهرستان تفت است.

رئیس این جشنواره ادامه داد: این جشنواره در بخش های تصویر حرفه ای، موبایلی و خبری است که علاقمندان می توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

پایان پیام/449

نظر شما