شناسهٔ خبر: 50428627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اولین جشنواره عکاسی «نگاه نار» تفت آغاز بکار کرد

مدیر اجرایی اولین جشنواره عکاسی «نگاه نار» شهرستان تفت از آغاز بکار این رویداد فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: معرفی ظرفیت های شهرستان تفت محور اصلی این جشنواره فرهنگی هنری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، حمید سعیدی عصر دیروز در نشست خبری اولین جشنواره عکاسی«نگاه نار» شهرستان تفت، اظهار کرد: این رویداد فرهنگی هنری جشنواره «نگاه نار» با محوریت عکاسی ویژه رسانه‌ها و عکاسان با هدف معرفی ظرفیت های فرهنگی و اقتصادی شهرستان تفت آغاز بکار کرده است.

وی افزود: این جشنواره در قالب چهار بخش انارچینی، انار و زیبایی های تفت، انار و تاریخ، انار و فرهنگ تفت، از ۵ آبان ماه آغاز و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا ۱۵ آبان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیراجرایی اولین دوره جشنواره عکاسی نگاه نار تفت، گفت: مشارکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند حداقل پنج فریم عکس با موضوعات مطرح شده به همراه تصویر کارت ملی خود را زیپ کرده و به شماره تماس ۰۹۱۳۲۵۵۹۰۷۹ در واتس آپ ارسال کنند.

سعیدی هم افزایی رسانه‌ای برای توسعه همه جانبه استان را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره دانست و بیان کرد: برگزاری این چنین رویدادهای فرهنگی و هنری نقش مهمی در کادرسازی ویژه رسانه های استان ایفا می‌کند.

مسئول کانون بسیج تفت همچنین از راه‌اندازی انجمن عکاسان و دفتر بسیج رسانه این شهرستات خبر داد و خاطرنشان کرد: سعی کردیم با بهره مندی از این دو ظرفیت بتوانیم فعالیت متفاوتی با همکاری این دو نهاد داشته باشیم.

یوسفعلی شکوه‌فر مسئول اولین جشنواره « نگاه نار» شهرستان تفت نیز در این نشست خبری  با بیان این‌که دبیرخانه نخستین جشنواره «نگاه نار» در دانشگاه قنات تفت مستقر است گفت:  زمان داوری آثار از  ۱۷ تا ۱۸ آبان ماه تعیین شده است.

وی با بیان این‌که این جشنواره سالانه برگزار می‌شود تصریح کرد:  در تلاشیم تا برگزاری مراسم اختتامیه و معرفی نفرات برتر و شایسته تقدیر، تا پایان آبان ماه انجام شود.

شکوه‌فر در پایان خاطرنشن کرد: این جشنواره در بخش‌های تصویر حرفه‌ای، موبایلی و خبری برگزار شده و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/الف

نظر شما