شناسهٔ خبر: 50428046 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیر اجرایی اولین جشنواره عکس نگاه نار:

«نگاه نار»؛ نگاهی متفاوت به ظرفیت‌های تفت است/نیازمندی تفت به هم‌افزایی رسانه‌ای بیش از گذشته

مدیر اجرایی اولین جشنواره عکاسی نگاه نار تفت از برگزاری نخستین جشنواره عکاسی با نگاه ویژه به ظرفیت‌های تفت با عنوان «نگاه نار» خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، حمید سعیدی مدیر اجرایی اولین جشنواره ی عکس نگاه نار شهرستان تفت صبح امروز در نشستی خبری که در در آریا باغ آقاهاشم برگزار شد با بیان اینکه انجمن عکاسان تفت با تلاش و پشتکار جوانان مستعد و پرظرفیت تفت، مجوز خود را دریافت کرد، اظهار داشت: همزمان با این رویداد، دفتر بسیج رسانه شهرستان تفت نیز دوباره راه اندازی شد.

وی با تاکید بر اینکه تصویر و عکاسی جزو جدانشدنی از رسانه ها هستندعنوان کرد: تقارن این دو رویداد مهم در تفت، مقدمه ای برای برگزاری جشنواره نگاه نار شد.

سعیدی با یان اینکه تفت در زمینه عکاسی سابقه طولانی دارد و این مهم را می توان از تصاویر به جا مانده از سالیان دور در این شهرستان، دریافت ادامه داد:شهرستان تفت در زمینه عکاسی دارای ظرفیت بسیار خوبی است که تا کنون در سطح استان شناخته نشده و این جشنواره می تواند منعکس کننده ی ظرفیت های تفت از جمله عکاسان آن و فرهنگ  آداب و رسوم این شهرستان باشد.

مسئول بسیج رسانه شهرستان تفت یادآور شد: این جشنواره با هدف معرفی شهرستان تفت و نگاه نو به ظرفیت‌های این شهرستان برگزار می شود و در گام نخست، یکی از مهمترین محصولات کشاورزی این شهرستان یعنی انار، مدنظر قرار گرفته است.

سعیدی بیان کرد: یکی دیگر از اهداف این جشنواره، ظرفیت سازی در حوزه عکاسی و رسانه در این شهرستان است.

وی با اشاره به شکل‌گیری تیم‌های مختلف برای برگزاری این جشنواره اظهار داشت: تلاش شده علاوه بر عکاسان، از ظرفیت فعالان رسانه، فضای مجازی و هنرمندان نیز استفاده شود.

سعیدی یادآور شد: در این جشنواره بخش‌های مختلف عکاسی حرفه ای، عکاسی خبری و عکاسی موبایلی در نظر گرفته شده که هر یک از این بخش‌ها در طراز خود داوری خواهد شد.

وی با اشاره به بخش‌های جنبی این جشنواره از جمله ورک شاپ و کارگاه آموزشی عنوان کرد: در تلاشیم این جشنواره را هم در زمینه موضوعی گسترش دهیم و هم برگزاری آن را استمرار دهیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما