شناسهٔ خبر: 50431370 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آغاز به کار اولین جشنواره عکاسی "نگاه نار" در تفت/معرفی ظرفیت های تفت با جشنواره عکاسی

مدیر اجرایی اولین جشنواره عکاسی نگاه نار تفت از برگزاری نخستین جشنواره عکاسی با نگاه ویژه به ظرفیت‌های تفت با عنوان «نگاه نار» خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، حمید سعیدی با بیان اینکه معرفی ظرفیت های شهرستان تفت محور اصلی این جشنواره فرهنگی هنری است اظهار داشت: شهرستان تفت در زمینه عکاسی دارای ظرفیت بسیار خوبی است که تا کنون در سطح استان شناخته نشده و این جشنواره می تواند منعکس کننده ظرفیت های تفت از جمله عکاسان آن و فرهنگ  آداب و رسوم این شهرستان باشد.

وی افزود: این جشنواره در قالب چهار بخش سنت انار چینی، انار و مردم، انار و زیبایی ها، انار و تاریخ تفت، از ۵ آبان ماه آغاز و علاقه مندان می توانند آثار خود را تا ۱۵ آبان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مدیراجرایی اولین دوره جشنواره عکاسی نگاه نار تفت، گفت: مشارکت کنندگان در این جشنواره می‌توانند حداقل پنج فریم عکس با موضوعات مطرح شده به همراه تصویر کارت ملی خود را زیپ کرده و به شماره تماس ۰۹۱۳۲۵۵۹۰۷۹ در واتس آپ ارسال کنند.

سعیدی هم افزایی رسانه‌ای برای توسعه همه جانبه استان را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره دانست و بیان کرد: برگزاری این چنین رویدادهای فرهنگی و هنری نقش مهمی در کادرسازی ویژه رسانه های استان ایفا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه زمان داوری آثار از ۱۷ تا ۱۸ آبان ماه تعیین شده است خاطرنشان کرد: این جشنواره در بخش‌های تصویر حرفه‌ای، موبایلی و خبری برگزار شده و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

به گزارش ایلنا، از پوستر این جشنواره نیز با حضور عکاسان در شهرستان تفت رونمایی شد.

نظر شما