شناسهٔ خبر: 48191264 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره):

بیش از ۲ هزار طرح در مناطق محروم استان همدان اجرا می‌شود

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: ۲ هزار و ۱۵۶ طرح اقتصادی، زیربنایی، آموزشی و بهداشتی طی سه سال آینده در مناطق محروم استان همدان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمد مخبر,رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: به منظور تحقق تدابیر مقام معظم رهبری در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، تولید، اشتغال و پیگیری اهداف ستاد در حوزه محرومیت‌زدایی، توانمندسازی اقتصادی و توسعه عدالت اجتماعی، امروز تفاهم نامه‌ای را با سید «سعید شاهرخی» استاندار همدان امضا کردیم تا در طول سه سال تحولات قابل توجهی در این استان ایجاد شود.

او با اشاره به جزئیات تفاهم نامه افزود: کلیات این برنامه اجرای ۲ هزار و ۱۵۶ طرح اقتصادی، زیربنایی، حمایتی، اجتماعی، آموزشی و بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۲۲ هزار و ۱۸۸ میلیارد ریال است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) افزود: اجرای این طرح‌ها علاوه بر ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۴ هزار نفر، به رفع محرومیت در مناطق محروم و توسعه بخش‌های زیربنایی و بهداشت و درمان استان کمک می‌کند.

مخبر یادآوری کرد: احیای کارخانه‌های تعطیل و نیمه‌تعطیل، ساخت مدرسه و مسکن محرومان، اساخت طرح های دارویی و مراکز درمانی و حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان از جمله اقداماتی است که با اجرای این تفاهم نامه در استان همدان با سرعت بسیار بالایی انجام می‌شود.

منبع ایرنا

انتهای پیام/غ

نظر شما