شناسهٔ خبر: 67268100 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسوول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرین‌دشت:

شادپیمایی و اطعام فقرا به مناسبت عیدغدیر در زرین‌دشت انجام می‌شود

زرین‌دشت -مسوول اداره تبلیغات اسلامی زرین‌دشت گفت: پخت ده هزار پرس غذا جهت اطعام نیازمندان و راه‌اندازی کاروان شادی و پیاده‌روی روز عید از جمله برنامه‌های زرین‌دشت در گرامیداشت عید غدیر است.

صاحب‌خبر -

مصطفی سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در تشریح برنامه‌های عید غدیر خم در شهرستان زرین‌دشت ابتدا بیان کرد: گرامیداشت عید خجسته و مبارک غدیر خم، عید امامت و ولایت بر همه ما یک تکلیف واجب است.

مسئول اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زرین‌دشت افزود: در همین راستا مردم مؤمن و متدین شهرستان زرین‌دشت نیز با برپایی جشن ویژه شب عید به ویژه در سه شهر حاجی آباد، دبیران و شهر پیر به گرامیداشت این عید دینی می‌پردازند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: پخت ده هزار پرس غذا جهت توزیع میان نیازمندان، راه‌اندازی کاروان شادی و پیاده‌روی و شادپیمایی در روز عید، پخت غذا و اطعام غدیر در هر سه شهر حاجی آباد، دبیران و شهر پیر و برخی از روستاهای این شهرستان با همکاری کمیته امداد و ائمه جمعه و با مشارکت مردم و گروه‌های مردمی، هیأت مذهبی، سپاه شهرداری و شورای شهر از جمله دیگر برنامه‌های شهرستان زرین دشت به مناسبت گرامیداشت عید غدیر خواهد بود.

نظر شما