شناسهٔ خبر: 67289079 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس:

لجن‌پراکنان علیه نامزدها در فضای مجازی جزو معاندان هستند

گرگان- نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس گفت: افرادی که در فضای مجازی لجن‌پراکنی می‌کنند و علیه هر یک از نامزدها سخن می‌گویند جزو معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

صاحب‌خبر -

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه طی روزهای آینده چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم مردم باید نسبت به برخی از شایعه‌پراکنی‌ها و صحبت‌هایی که در مورد برخی از نامزدها در فضای مجازی و فضای حقیقی صورت می‌گیرد توجه لازم را داشته باشند.

وی افزود: همه ما باید دقت داشته باشیم تمامی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توسط بالاترین هیأت نظارتی کشور یعنی شورای نگهبان تأیید شدند و هیچ مشکل خاصی ندارند.

افرادی که لجن‌پراکنی می‌کنند جزو معاندین نظام هستند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تمامی نامزدهای ریاست جمهور قابل احترام هستند، گفت: افرادی که دارند لجن پراکنی می‌کنند و علیه هر یک از نامزدها سخن می‌گویند اینها جز معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی یادآور شد: این افراد با شایعه پراکنی و دروغ‌های که دارند انجام می‌دهند بدانند کار آنها هیچ هم خوانی با توصیه‌ها و تأکیدات مقام معظم رهبری ندارد چراکه ایشان فرمودند هیچ فردی حق ندارد پشت سر فرد دیگر غیبت کند و تهمت بزند اما برخی‌ها به این موضوع هیچ توجهی ندارند و باید حواسشان نسبت به این انقلاب جمع باشد.

سنگدوینی اظهار کرد: برای اینکه در جامعه شاهد فضا آرامی باشیم باید دستگاه قضا و دستگاه امنیتی ورود کرده و با این افراد برخورد کند تا شاهد برخی از لجن پراکنی ها در جامعه نباشیم.

وی با اشاره به اینکه کارنامه برخی نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کاملاً مشخص است و مردم باید به آن توجه داشته باشند، یادآور شد: برخی از این نامزدها در سن نوجوانی و یا جوانی در دوران هشت سال دفاع مقدس حضور بسیار پررنگ داشتند و کارهای بزرگی انجام دادند که نشان می‌دهد اینها امتحان خود را پس دادند.

سنگدوینی اظهار کرد: برخی از این نامزدها همان گونه که در دوران هشت سال دفاع مقدس در کنار حاج قاسم سلیمانی حضور داشتند بعد از جنگ هم در کنار ایشان به فعالیت‌های خود ادامه دادند و توانستند افتخارات بزرگی را به ارمغان بیاورند.

نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری جز نیروهای ولایی و انقلابی هستند

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از این نامزدها در مسوولیت‌های که داشتند کارهای عملیاتی و اجرایی بزرگی انجام دادند که برای سرنوشت کشور بسیار مهم است.

وی یادآور شد: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری جز نیروهای ولایی و انقلابی هستند که برخی از آنها از سوی مقام معظم رهبری به عنوان مدیر پرتلاش و انقلابی نام گرفتند و هیچ فردی نمی‌تواند با لجن پراکنی شخصیت نامزدها را زیر سوال ببرند و آنها را طوری دیگر در بین مردم جامعه جلوه دهند.

سنگدوینی اظهار کرد: از مردم انقلابی ایران اسلامی می‌خواهیم که با هوشیار و توجه کامل و به دور از هرگونه شایعه پراکنی فرد مورد نظر را انتخاب کنند تا دشمنان این مرز و بوم از هرگونه توطئه نا کام بمانند.

وی با اشاره به اینکه در روز انتخابات مردم برانداز کنند که کدام یک از نامزدها می‌تواند کشور را در مسیر توسعه، سازندگی و رفع مشکلات معیشتی قرار دهد فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند، گفت: مردم باید جدا از مسائل جناحی انتخاب خود را انجام دهند.

نظر شما