شناسهٔ خبر: 47456645 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار همدان:

رفع موانع بخش خصوصی خارج از اختیارات استانی است

استاندار همدان گفت:بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان طرح این استان در حال اجرا است و۳۰۰ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف در حال ساخت است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سید سعید شاهرخی استاندار همدان شب گذشته در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با بیان اینکه شاخص‌های حوزه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی استان همدان در سطح کشور قابل تقدیر و تشکر است اظهار داشت: طرح‌هایی با اعتباری بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان در استان، در حال اجرا هستند.

او با اشاره به اینکه تاکید ما در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی ارائه راهکار‌ها در جهت مانع‌زدایی است افزود: موانع بخش خصوصی که از اختیارات استان خارج است، نیاز به پیگیری کشوری دارد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه که موانع بخش خصوصی شناسایی و با بررسی کارشناسی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شود تا مانع زدایی شوند گفت:دستگاه‌های خدمات‌رسان در نهایت همراهی، نقش برجسته‌ای در پیشبرد طرح‌ها دارند.

او اظهار داشت: رشد ۳ درصدی بانک‌های دولتی استان به منظور پرداخت تسهیلات قابل تقدیر است، امیدواریم در سال جدید تلاش کنند میزان پرداخت آ‌ن‌ها نسبت به میانگین کشوری نیز افزایش یابد.

شاهرخی افزود: طبق تفاهم‌نامه با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) طرح‌هایی با اعتبار دو هزار و ۳۰۰ میلیاردتومان در استان اجرا می‌شود.
انتهای پیام/ج

نظر شما