شناسهٔ خبر: 47351457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

استاندار همدان:

اعضای ستاد تسهیل تا پای انفصال پشتیبان تولیدکنندگان بودند

استاندار همدان گفت: اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تا پای انفصال حامی تولیدکنندگان این استان بودند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سیدسعید شاهرخی، استاندار همدان گفت: شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ۲ جلسه مهم استان همدان محسوب می شود که به طور مستمر و منظم مسائل و مشکلات فعالان اقتصادی را پیگیری و رسیدگی می‌کند.

او افزود: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عملکرد بسیار خوبی داشته و همواره در کنار تولیدکنندگان بوده است که معاون هماهنگی امور اقتصادی و رئیس سازمان صمت به عنوان مهره های کلیدی این ستاد استوار و محکم حامی بخش تولید بوده و هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه برای اعضای ستاد تسهیل و رفع و موانع تولید استان حکم یکسال انفصال از خدمت اداری صادر شده بود تاکید کرد: در بررسی های مجدد دستگاه قضایی کار اعضای ستاد قانونی شناخته و رای فوق که به ناحق صادر شده بود شکسته شد.

شاهرخی ادامه داد: این گله مندی ها را به رئیس قوه قضائیه در سفر به همدان عنوان نکردیم اما این موضوع  از حمایت بی چون و چرای مدیران استان از تولیدکنندگان حکایت دارد.

او گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید امسال نیز برای تحقق خواسته رهبر معظم انقلاب با قدرت و استوار پیش می‌رود و گره گشای مشکلات فعالان اقتصادی خواهد بود.

استاندار همدان با تاکید بر حمایت از مشاغل نوین و دانش بنیان به ویژه استارت آپ ها افزود: ستاد تسهیل با هدف رونق کسب و کار، فعالان این عرصه را هم مورد حمایت و پشتیبانی قرار دهند.

شاهرخی همچنین به فعال و مولدسازی معادن استان اشاره کرد و گفت: برخی از معادن در اختیار اشخاصی است که قصد فعالسازی ندارند و باید خلع ید و به افراد دیگر واگذار شوند.

او بیان کرد: این مهم دستور صریح و مستقیم وزیر صمت است و در همین دولت این دسته از معادن استان باید آزادسازی و وارد چرخه تولید شود.

استاندار همدان خرید کالای تولید شده در داخل استان را به مدیران گوشزد کرد و از آن‌ها خواست برای حمایت از تولیدکنندگان استان مایحتاج اداری از مناطق دیگر تهیه نشود.

ستاد تسهیل و رفع موانع تولید سال گذشته ۶۶ جلسه اصلی داشت که ماحصل آن صدور ۲۷۲ مصوبه برای گره گشایی از واحدهای تولیدی در بخش صنعت، کشاورزی، معدن و صنایع دستی و گردشگری بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/ب

 

 

نظر شما