شناسهٔ خبر: 67268107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بازنشستگان سپاه کنگاور تجلیل شدند

کنگاور- ایرنا - مراسم تجلیل از بازنشستگان سپاه ناحیه کنگاور روز چهارشنبه با حضور جمعی از سپاهیان در سرسرای علامه طباطبایی این شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور در این مراسم به استفاده از دانش و توان بازنشستگان سپاه تاکید کرد و گفت: نیروهای بازنشسته سپاه بعد از بازنشستگی ارتباط خود را با سپاه قطع نکرده و در تبیین فرهنگ بسیج و ارایه آن به نسل جوان تلاش و کوشش کرده و با نیروی مقاومت همکاری های لازم را داشته باشند.

سرهنگ علی اصغراله دانه تصریح کرد: بدون شک هم اندیشی در بین نیروهای سپاه و بسیج تاثیر بسزایی در رشد و توسعه همه جانبه برنامه ها و ماموریت های جاری دارد.

بازنشستگان سپاه کنگاور تجلیل شدند

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقشه استکبار جهانی برای غرب آسیا اشاره کرد و افزود: این نقشه خبیث نه برای خاورمیانه بلکه ویژه غرب آسیا بود که با تدبیر داهیانه رهبر انقلاب خنثی و هژمونی پوشالی رژیم صهیونیستی از بین رفت.

وی با بیان اینکه روزی با تجهیز هواپیماها و نفربرها به خاک ما حمله کردند؛ ولی امروز به بی اثر بودن این حملات اعتراف می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طراحان عملیات تاریخی طوفان الاقصی، پایان رژیم غاصب صهیونیسیتی را آغاز کرده اند، افزود: به تعبیر رهبر انقلاب در قرن جدید شاهد ذوب شدن رژیم کودک کش اسرائیل در مقابل چشم مردم دنیا خواهیم بود.

سرهنگ اله دانه یادآور شد: اندیشیکده های صهیون که روزی برای سرنگونی جمهوری اسلامی سناریو ارائه می کردند، امروز منتظر اضمحلال رژیم صهیونیستی هستند.

شهرستان کنگاور در ۹۰ کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.

نظر شما