شناسهٔ خبر: 47136900 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برپایی بیش از هزار پایگاه جمع آوری فطریه در خراسان جنوبی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از برپایی هزار و ۳۶۴ پایگاه ثابت و سیار برای جمع آوری فطریه و کفاره در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

رفیعی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در خراسان جنوبی  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: امسال هزار و ۳۶۴ پایگاه ثابت و سیار در مکان‌های برگزاری نماز عید فطر، مراکز نیکوکاری و میادین و معابر استان برای جمع‌آوری فطریه و کفارات مردم برپا می‌شود.

او افزود: ۲۲۸ پایگاه امداد، ۱۳۷ مرکز نیکوکاری، ۴۵۹ شورای زکات روستایی، ۲۷۳ مسجد و حسینیه و ۲۶۷ موسسه خیریه و سازمان مردم نهاد، وجوه زکات فطره و کفارات مردم را جمع‌آوری می‌کنند و هزار و ۵۵۷ نفر در این زمینه همکاری دارند.

رفیعی اظهار کرد: استفاده از کد دستوری #۵*۸۸۷۷*، تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷، مراجعه به سایت کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir، مراجعه تلفنی و حضوری به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و نرم افزارهای سنا، سکه، بله، بام و ایوا از روش‌های پرداخت فطریه و کفاره هستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان با اشاره به همکاری هزار و ۶۵۶ نفر برای جمع آوری زکات فطریه تصریح کرد: پارسال هزار و ۵۳۵ پایگاه جمع آوری فطریه و زکات در استان فعال بوده است که از این پایگاه‌ها مبلغ یک میلیارد و ۳۳۰ میلیون فطریه و کفاره جمع آوری شده است.

انتهای پیام/ ر

نظر شما