شناسهٔ خبر: 67256245 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه کنگاور:

کنگره ملی شهدا تسهیل‌گر راه شناخت شهدا است

نماینده ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه کنگاور با بیان اینکه کنگره ملی شهدا تسهیل‌گر راه شناخت شهدا است، گفت: نقش بی‌بدیل شهدا در دفاع از اسلام زبان‌زد خاص و عام است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام سید یاسر رمضانی در جمع خبرنگاران، برگزاری کنگره ملی شهدا را ایده‌ای بسیار مؤثر ارزیابی کرد و اظهار داشت: در این شرایط که دشمن سعی دارد با ایجاد ناامیدی و یأس، فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را در جامعه اسلامی کم‌رنگ کند، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی سیره نورانی شهدا می‌تواند بهترین راهکار مقابله باشد.

وی افزود: نقش بی‌بدیل شهدا در دفاع از اسلام زبان‌زد خاص و عام است و خانواده معظم شهدا نیز نقشی بی‌بدیل در خلق این حماسه عظیم داشته‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کنگاور تصریح کرد: هویت ایران اسلامی به خون مطهر شهدا گره خورده است و در واقع وظیفه تک‌تک ما صیانت و حراست از این هویت ناب و بی‌بدیل است.

وی خون مطهر شهدا را امتداد خون شهدای کربلا دانست و گفت: از شاخصه‌های مهم شهدا، فهم عمیق و دقیق از دین و قرآن، ولایت‌پذیری، حق‌محوری، غیرت دینی و پایداری در دفاع از دین است.

حجت‌الاسلام رمضانی عنوان کرد: ولایت‌مداری، کار جهادی و اخلاص از مهم‌ترین ویژگی‌های شهدای عزیز انقلاب ما است و کنگره ملی شهدا راه شناخت شهدا را برای نسل جوان هموار می‌کند.

نظر شما