شناسهٔ خبر: 47419929 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جمع آوری بیش از ۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره در خراسان جنوبی

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی گفت: در ماه رمضان امسال بیش از ۲ میلیارد تومان زکات فطریه و کفاره در استان جمع آوری شد.

صاحب‌خبر -

سلم آبادی مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  خراسان جنوبی گفت: همزمان با عید سعید فطر تعداد هزار و ۳۶۴ پایگاه جمع آوری فطریه و کفاره در استان از سوی این نهاد برپا شد که از این پایگاه‌ها بیش از ۲ میلیارد تومان زکات فطره و کفاره جمع آوری شده است.

او افزود: از این هزار و ۳۶۴ پایگاه، ۲۷۳ پایگاه در مساجد و مصلی‌های نماز عید فطر، ۲۲۸ پایگاه در میادین و معابر اصلی شهر ها، ۱۳۷ پایگاه در مراکز نیکوکاری، ۴۵۹ پایگاه شورای زکات روستایی و ۲۶۷ پایگاه توسط موسسات خیریه در جمع آوری فطریه و کفاره در استان فعال بوده اند.

سلم آبادی اظهار کرد: در ماه رمضان امسال با توجه به برنامه ریزی‌ها و اطلاع رسانی‌های صورت گرفته، استقبال خوبی در پرداخت فطریه و کفاره از طریق روش‌های الکترونیکی انجام شد که این اقدام در خدمت رسانی سریع‌تر به نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت بسیار تاثیر گذار بوده است.

مدیر کل کمیته امداد خراسان جنوبی تصریح کرد: همه زکات ، فطریه و کفاره جمع آوری شده در هر شهر، منطقه و روستا با هماهنگی و نظارت امام جماعت و هیئت امنا مساجد در همان محل بین نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام / ط ا

نظر شما