شناسهٔ خبر: 67256377 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در ایلام:

دولت پیشرفت و خدمت عملگرا و کارآمد خواهد بود

ایلام - ایرنا - رئیس ستاد قالیباف در استان ایلام با بیان اینکه دولت پیشرفت و خدمت عملگرا و کارآمد خواهد بود، گفت: رئیس جمهور چهاردهم، بایستی ادامه دهنده گفتمان دولت شهید جمهور باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، "نصرت الله حیدری زرنه" شامگاه سه شنبه در آیین افتتاح ستاد مرکزی انتخاباتی محمد باقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایلام، اظهار کرد: شهید آبت الله رئیسی یکی از ذخایر انقلاب اسلامی بود که متاسفانه این ذخیره بزرگ را از دست دادیم.

وی با بیان اینکه گفتمان شهید خدمت، ولایتمداری و همراهی با ولایت بود، افزود: این راه ولایتمداری و تبعیت از ولایت بایستی در گفتمان دولت کارآمد خدمت و پیشرفت محقق شود.

حیدری زرنه یادآور شد: محور برنامه های محمدباقر قالیباف مسأله ولایتمداری است و همه کارگزاران دولت خدمت و پیشرفت آنرا به عنوان یک منشور دنبال خواهند کرد.

رئیس ستاد قالیباف در استان ایلام ابراز کرد: در سایه ولایتمداری، بحرانی ترین مقطع کشور را پشت سر گذراندیم و شما دیدید که همه قدرتهای بزرگ، علیه کشور، ملت و انقلاب اسلامی، تداوم نظم نوین جهانی در منطقه خاور میانه صف کشیدند اما شکست خوردند.

وی بیان کرد: با هدایت های داهیان رهبر معظم انقلاب اسلامی و حمایت های بی شائیه دولت شهید رئیسی، بدون اینکه مردم دچار مشکل و تسلسل شوند، انقلاب اسلامی عمق استراتژیک پیدا کرد، با وجو اینکه آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل با همه قدرت، علیه انقلاب اسلامی صف کشیدند، در عملیات وعده صادق سیلی خوردند و توان و جسارتی برای پاسخ نداشتند.

حیدری زرنه یادآور شد: رئیس جمهور چهاردهم باید این گفتمان را ادامه دهد و طبیعتا تبلور این گفتمان در شخصیت محمدباقر قالیباف که خود از خانواده ایثارگران و رزمندگان است و مدیری کارآمد و عملگراست، محقق خواهد شد.

رئیس ستاد قالیباف در استان ایلام با تاکید بر اینکه طبیعتا دغدغه آقای قالیباف کارآمدی نظام اسلامی و دین است، خاطرنشان کرد: دولت پیشرفت و خدمت عملگرا و کارآمد خواهد بود.

به گزارش ایرنا، آیین افتتاح ستاد مرکزی انتخاباتی محمدباقر قالیباف با حضور جمعی از مردم و روسای ستادهای شهرستانی در چهارراه عبداللهی شهر ایلام برگزار شد.

نظر شما