شناسهٔ خبر: 46157705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) سپاه حدود ۳۰۰ پروژه بزرگ در حال ساخت دارد

قائم مقام هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) گفت: در حال حاضر حدود ۳۰۰ پروژه بزرگ عمرانی در حال ساخت در کشور داریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، جواد فلاح ظهر امروز در آیین افتتاح تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان(عج) شهر کرمان که با حضور زینی‌وند استاندار کرمان، زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات و نماینده مردم کرمان و راور در مجلس، آیت‌اللهی موسوی معاون امورعمرانی استاندار، سرهنگ روانبخش جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان و عالم‌زاده شهردار کرمان برگزار شد با تبریک عید مبعث و گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی اظهار داشت: پروژه تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان(عج) کرمان 18 هزار مترمربع زیربنا و 2.5 کیلومتر طول مسیر تقاطع است.

وی با عنوان اینکه 170 شمع در این پروژه با حدود 6 هزار تن آرماتور و 45 هزار مترمکعب بتن اجرا شده است گفت: این روش پل‌سازی از روش‌های به روز و مدرن در صنعت بتن‌سازی در دنیا است.

مدیرعامل مؤسسه شهید رجایی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه این پروژه معارضین شهری داشت و حدود یک کیلومتر خطوط آب و 2.5 کیلومتر خطوط انتقال برق و همچنین خط انتقال گاز جابه‌جا شده است افزود: 120 هزار نفر روز در این پروژه مشغول کار بودند.

وی بیان کرد: تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) پنجمین پروژه‌ای است که به همت مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم ساخته و تحویل مردم کرمان می‌شود.

در این جلسه رضا رحمانی قائم مقام هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نیز با بیان اینکه باعث افتخار است که در این روزها پروژه‌های متعدد شهری در نقاط مختلف کشور افتتاح می‌شود اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) در سالی که مشکلات اقتصادی بوده توانسته است پروژه‌های بزرگ و متعددی را به بهره‌برداری برساند.

وی با اشاره به اینکه راه‌آهن خاف-هرات امسال به بهره‌برداری رسید گفت: پروژه بزرگ کنارگذر جنوبی تهران نیز در همین شرایط سخت به بهره‌برداری رسیده است.

قائم مقام هلدینگ راه و شهرسازی قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با بیان اینکه در حال حاضر در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) حدود 300 پروژه بزرگ داریم که در حال ساخت است افزود: استان کرمان تعداد کمی از این پروژه‌ها را دارد.

وی با اشاره به اینکه از ظرفیت قرارگاه در این استان کمتر استفاده شده است گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) اعلام آمادگی می‌کند در استان کرمان که زادگاه شهید سپهبد قاسم سلیمانی است با همکاری مسئولین استانی فعالیت موثر داشته باشد.

به گزارش تسنیم پروژه تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان(عج) یکی از پروژه‌های مهم شهر کرمان است که به همت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با اعتباری در حدود 90 میلیارد تومان در مسیری به طول 826 متر شمال به جنوب، 804 متر در مسیر جنوب به شمال، 300 متر شرق به جنوب و 361 متر در مسیر جنوب به غرب احداث شده است.

این پروژه از جمله چند پلی است که احداث آن از سال‌ها قبل در شهر کرمان توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) آغاز و به‌منظور کاهش و روان‌سازی ترافیک مسیر بلوار جمهوری‌ اسلامی، در تقاطع بلوار امیرکبیر به بلوار کشاورز ساخت شده است.

به گزارش تسنیم رارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) به غیر از پروژه تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان(عج)، پروژه‌های بزرگ دیگری از جمله تقاطع میدان آزادی، تقاطع غیرهمسطح شهید الله‌دادی، تقاطع غیرهمسطح میدان ولیعصر‌(عج)، تقاطع غیرهمسطح شهید مدافع حرم حسین بادپا کرمان را در شهر کرمان با استفاده از نیروهای متخصص داخلی احداث کرده است.

انتهای پیام/511/ش

 

نظر شما