شناسهٔ خبر: 46161196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

علی زینی‌وند:

پای کار بودن مدیران، بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند

موج نیوز

استاندار کرمان گفت : پای کار بودن مدیران، بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند، در دوره حضورم در استان کرمان در پروژه‌های سرمایه گذاری و عمرانی پروژه‌ای منتظر تصمیم کمیسیون و زمانبندی نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج کرمان، علی زینی‌وند، استاندار کرمان 21 اسفند ماه در آیین بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح سربازان گمنام امام زمان (عج) شهر کرمان با درود و صلوات بر ارواح طیبه شهدای انقلاب اسلامی با اشاره به نامگذاری این تقاطع به نام سربازار گمنام، یاد و خاطره شهدای امنیت را گرامی داشت و گفت: از همه کسانی که شهر کرمان را در زیرساخت‌ها، زیباسازی، پل‌سازی، مبلمان شهری و حفظ میراث عظیم ایرانی اسلامی به امروز رساندند قدردانی می‌کنم.

وی از شورای شهر به واسطه تثبیت در مدیریت شهری قدردانی کرد و گفت: ثبات مدیریتی؛ پیشرفت در کار، انباشت تجربه و عدم انقطاع در برنامه‌ها می‌آورد.

استاندار کرمان گرایش‌ها و سلایق مختلف را زینت زندگی سیاسی اجتماعی توصیف کرد و افزود: مهم این است که تنوع ها را بپذیریم و بر حفظ منافع مردم محکم بایستیم و فکر و ذکر ما برای کار با مردم باشد.

زینی‌وند ادامه داد: پای کار بودن مدیران، بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند، در دوره حضورم در استان کرمان در پروژه‌های سرمایه گذاری و عمرانی پروژه‌ای منتظر تصمیم کمیسیون و زمانبندی نخواهد شد.

وی ابراز داشت: حوزه فن و تخصص را از حوزه مسائل سیاسی جدا کنیم و فنی به مسائل نگاه کنیم، شهر کرمان جای کار بسیار دارد و می تواند بهتر و جذاب‌تر از این شود.

استاندار کرمان گفت: هر کجا تصمیم بااطمینان گرفته شد باید محکم روی آن ایستاد و از انتقادها نیز نگران و دلگیر نباشید.

زینی‌وند اظهار داشت: قرارگاه خاتم‌الانبیاء به لحاظ پیشرفت و فناوری در اجرای پروژه های کلان، افتخار کشور است و این ظرفیت عظیمی برای کشور و ملت محسوب می‌شود.

وی از قرارگاه خاتم‌الانبیاء دعوت کرد تا در پروژه‌های بزرگ استان مشارکت کنند و افزود: در حوزه لایروبی رودخانه‌های استان تفاهم‌نامه هایی با قرارگاه خاتم الانبیاء منعقد شده که درخواست تسریع در آنها را داریم.

استاندار کرمان، ایجاد گذار فرهنگی – زیارتی برای شهر کرمان با توجه به تعدد حضور مهمانان و زائران ملی و بین‌المللی برای مرقد مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: شهر کرمان باید نمادی از تمدن، سنت، فرهنگ ایرانی اسلامی تعریف شود.

وی خاطرنشان کرد: کرمان را در پروژه‌ها با همه قدمت، سنت و تاریخ آن برای آیندگان روایت کنید و آمادگی حمایت از آن را نیز داریم.

 

نظر شما